یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و مقابله با خرده فروشان موادمخدر و کشف 820 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "احمدکمالي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان و پاسگاه انتظامي فراغه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند. 
وي افزود: ماموران در اين طرح ها و در بازرسي از منازل خرده فروشان مقدار 820 گرم ترياک را کشف و ضبط و سه فروشنده حرفه اي موادمخدر را دستگير کردند. 
سرهنگ کمالي گفت: برخورد جدي و قانوني با خرده فروشان موادمخدر و کساني که بخواهند امنيت و آرامش خانواده ها را به خصوص جوانان و نوجوانان را از اين طريق برهم بزنند، همچنان از اولويت هاي انتظامي شهرستان است. 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه خاطرنشان كرد: براي اين که در اين گونه برنامه ها از موفقيت بيشتري برخوردار باشيم، بايستي شهروندان فهيم و ولايت مدار شهرستان هر گونه اخبار و اطلاعاتي را در خصوص خريد، فروش، تهيه، توزيع، حمل و نگهداري موادمخدر را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در اختيار ماموران قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا