.

.یزدفردا "طبسی های مقیم یزد دیروز در حسینیه قائمیه خلف باغ یزد گردهم آمدند وافطاری وحدت را با هم برگزار کردند.

             

  در این مراسم معنوی  طبسی های مقیم یزد بیانیه ای به شرح زیر صادر و قرائت کردند :

متن کامل بیانیه طبسیهای مقیم یزد خظاب به ریاست محترم جمهور،مسئولین و استانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بشرح زیر قرائت شد .

                   بسم الله الرحمن رحیم

 شهرالرمضان الذی انزلت فیه القرآن

رمضان ماه خدا ،ماه خودسازی وگریز ازنفس، ماه نزدیک شدن دلها به یکدیگر و ماه نزول نسخه شفا بخش زندگی بشر یعنی قران برهمگان مبارک باد .

درماه رمضان است که درهای رحمت الهی بیشتر از همیشه به روی بندگان مخلص خدا بازمیشود و انسان با عبودیت و بندگی ، خود را از همیشه  به خدا نزدیک تر میبیند و آثار و برکات آن در زندگی فردی و اجتماعی باعث اعتلا و رشد معنوی او می شود .

خودخواهی ها ،منیت ها وزشتی های اخلاقی از میان رفته ومحبتها و دوستی ها  جای آن راگرفته وزمینه ی رشد وپیشرفت اجتماعی فراهم می آید.

مجموعه دوستان طبسی مقیم یزد در طول یکسال گذشته کوشیده است تا با همگرایی وتلاش وپشتکار علاوه بر معرفی پتانسیلهای انسانی و طبیعی شهرستان طبس به مدیران و مردم دارالعباده در توسعه  ی شهرستان طبس تاثیر گذار باشد در همین راستا از همه ی عزیزانی که درموضوع بازگشت شهرستان طبس به استان یزد  که خواسته ی اصلی وغیر قابل انکار قاطبه مردم طبس است همکاری نموده اند صمیمانه سپاس گذاری می شود امید است که هرچه زودتر این خواسته ی به حق مردم تحقق پیدا کند و قطار شهرستان طبس به  ریل توسعه برگردد از مسولین و بزرگان استان یزد به خصوص استاندار معزز که در این موضوع همکاری وهمراهی نموده اند کمال امتنان وتشکر را داریم.

مساله دیگری که مردم شهرستان طبس را نگران کرده است عدم همراهی وهمسویی بخشی ازمدیران شهرستان با سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

دولتی که برنامه های آن در انتخابات سال92مورد اقبال مردم واقع شد و براین اساس سکان اداری کشور را دردست گرفت و علی رغم توفیقات ارزشمندی که در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد داشته است اما ناهماهنگی در مدیریت شهرستان طبس با سیاست های دولت باعث رکود و حتی عقب ماندگی درخیلی ازبخشها شده وگلایه های مردم را بدنبال داشته است.

ازمسولین محترم بخصوص رییس جمهور محبوب جناب آقای دکترروحانی انتظار میرود که رفع این نقیصه را مورد امعان نظر قرار دهند همچنین در مورد بازگشت شهرستان طبس به استان یزد که ازقولهای زمان تبلیغات انتخاباتی ایشان در جمع طبسیهای مقیم یزد در محل مسجد شهید صدوقی  بوده است امر به تسریع فرمایند.

همچنین از مسئولین و نمایندگان محترم استانهای یزد ،خراسان جنوبی،خراسان رضوی ،اصفهان و فارس تقاضا میشود نسبت به دو بانده کردن جاده ی یزد - طبس که مسیر اصلی تردد مردمان مرکز و جنوب کشوربسمت بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) میباشد توجه لازم را مبذول فرمایند، قطعا این اقدام مورد رضای خدا و عنایت امام هشتم بوده که کمتر از خادمی بارگاه آن امام همام نخواهد بود .

در پایان ازهمگان دعوت میشود به پیام رهبرفرزانه انقلاب لبیک گفته ودر راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت فعال داشته و پیروزی مستضعفان و ستمدیدگان ونابودی مستکبران را از خداوند متعال خواستار شویم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بیانیه طبسیهای مقیم یزد

 رمضان 1437

سرویس عکس یزدفردا

مرتضی انیسی


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا