یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از دستگيري فروشنده موادمخدر حرفه اي در اين شهرستان خبر داد. 
 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "احمد کمالي" بيان کرد: در راستاي برقراري نظم و ارتقاء امنيت عمومي شهروندان و برخورد با سوداگران مرگ و در پي اخبار واصله، ماموران پاسگاه انتظامي اسفندآباد شهرستان دستگيري يکي از فروشندگان حرفه اي و سابقه دار موادمخدر را در دستور کار خود قرار داند.
وي افزود :ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس، سرانجام مخفيگاه متهم را شناسايي و پس از اخذ مجوز قضائي، طي يک عمليات غافلگيرانه، متهم را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران انتظامي در بازرسي از مخفيگاه متهم مقدار بيش از 40 گرم مواد مخدر از نوع شيشه را کشف کردند.
سرهنگ کمالي تصريح کرد:متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارجاع داده شد . 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه با اشاره به اينکه نيروي انتظامي با قاچاقچيان موادمخدر و سوداگران مرگ به شدت برخورد خواهد كرد و اجازه جولان و سركشي به آنها نخواهد داد خاطرنشان کرد: پديده شوم و خانمان سوز اعتياد بدون مشاركت مردم از ميان برداشته نخواهد شد که همكاري شهروندان با پليس در زمينه مبارزه با موادمخدر گام موثري در برخورد با اين بلاي خانمان سوز است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا