یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه از کشف چهار فقره سرقت منزل و دستگيري سه سارق در اين شهرستان خبر داد. 
 
سرهنگ "محمدرضا زنگوئي" در مصاحبه با واحد دریافت خبر یزدفردا" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل در شهرستان ابرکوه، کارآگاهان زبده پليس آگاهي اين شهرستان مامور رسيدگي به موضوع شدند.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي با استفاده از شگردهاي پليسي، تحقيقات شبانه روزي و استفاده از اطلاعات مردمي، موفق به شناسايي متهمان شدند كه در طي چندين عمليات غافلگيرانه سارقان دستگير شدند.
زنگوئي با اشاره به اينكه در عمليات ضربتي پليس، سه تن از متهمان دستگير شدند، تصريح كرد: در تحقيقات به عمل آمده متهمان به چهار فقره سرقت منزل اعتراف كردند.
وي اظهار داشت: متهمان به هويت (ج-الف) 34ساله و داراي چندين فقره سابقه کيفري و (س-ج)18 ساله، که اقدام به سرقت اقلام با ارزش و وجوه نقد از منازل مالباختگان به ارزش تقريبي100ميليون ريال کرده بودند با دستور مقام قضائي روانه زندان شدند.
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار ها و آموزش هاي پليس از نگهداري وجوه نقد و اشياء قيمتي در منزل خودداري كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا