یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد"جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اشکذر از دستگيري توزيع کننده موادمخدر سابقه دار و حرفه اي در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اشکذر با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با كسب خبري مبني بر توزيع موادافيوني توسط يكي از قاچاقچيان سابقه دار که به تازگي از زندان آزاد شده است، موضوع در دستور كار قرار گرفت.
 سرگرد"محمود پناهي"افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از منابع و مخبرين و انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي محل تردد متهم را در اشکذر شناسايي کردند.
وی ادامه داد: ماموران در يک اقدام عملياتي متهم را که قصد فروش موادمخدر از نوع هروئين به دو نفر مصرف کننده را داشت دستگير و در بازرسي از منزل وي هشت گرم هرويين و چهار گرم شيشه بالفافه را کشف و ضبط کردند و سه نفر متهم دستگير شده را با مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی کردند. 
جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اشکذر در پایان تصریح کرد: متهم متاهل 48 ساله، دوماه پيش از زندان آزاد و دوباره فعاليت مجرمانه خود را در شهر آغاز کرده بود که توسط ماموران دستگیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا