دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، آمار اسکان گردشگران در بازه زمانی 27 اسفند ماه تا سیزدهم فروردین در استان یزد را یک میلیون و 440 هزار و 851 نفر- شب اعلام نمود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا:، محمدمهدی شرافت با اشاره به اینکه در نوروز 95 مدت ماندگاری مسافر در استان یزد افزایش یافت عنوان کرد: استان یزد با ساماندهی ده کمیته اجرایی، بر روند خدمات رسانی به میهمانان نوروزی نظارت کرد و خوشبختانه خدمات دهی در شرایط مطلوب ارزیابی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: در بحث مديريت هاي دولتي و خصوصي این استان از طريق سرمايه گذاري در حوزه گردشگري، توسعه، اشتغال و صنعت را ايجاد نموده و آن را گسترش داده است و توانست در زمينه ارائه خدمات گردشگري، کيفيت خدمات سفر را ارتقا دهد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به نظارت های شبانه روزی بر مراکز اقامتی و گردشگری استان در ایام نوروز خاطرنشان ساخت: در نوروز سال ‎95 که آغاز جشنواره خوش آمد به يزد بود شاهد تحول چشمگيري در زمينه مديريت گردشگري و پذیرش گردشگر در استان بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: جشن جهاني نوروز، ميراث ارزشمندي است که فرصت بسيار خوبي را براي رونق و توسعه گردشگري کشور ايجاد می کند و امسال اولين سالي است که اين جشن مورد توجه قرار گرفت. در همين راستا در استان يزد هر روز از نوروز ‎9‎5 به يکي از شهرستانهاي استان اختصاص يافت که از اهميت زيادي برخوردار بود و با همت مسئولين نمايندگي ها و ادارات شهرستانها و فرمانداران مربوطه از اين فرصت و ظرفيت ارزشمند استفاده گردید و آثار تاريخي و طبيعي شهرستان به نحو احسن به همگان معرفي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا