متاسفانه در دولت نهم ودهم به دلیل نبودن آزادی بیان در هیئت وزیران دولت مردان ، قادر به بیان نظرات خود نبوده اند و این موضوع خود، اصراری بر خطای دولت نهم ودهم بوده است.

 یزدفردا "فردا صبح  رییس جمهوری اسلامی ایران وارد یزد خواهد شد /یزدفردا تنها  از رسانه های منتشر کننده سفر انتخاباتی دکتر حسن رووحانی به یزد بود /خاطره آن روزها را با امروز گره زدن بدنیست!!!

آن روزها در زمان سفر دکتر روحانی به یزد خیلی از سیاستمدران باور نداشتند که حسن روحانی پیروز انتخابات است و استقبال آن روزها بدون تشریفات بود و خیلی ها گریزان !!!!

آنها یی که آمده بودند را در خاطره ایران ماندگار کردیم

دیدنش خالی از لطف نیست!!! 


 
اختصاصی یزدفردا -سفر کانديداهای انتخابات رياست جمهوری به یزد
سفر دکتر حسن روحانی به یزد (7)- حسن روحانی در گفتگو با یزدفردا:در دولت نهم ودهم به دلیل نبودن آزادی بیان در هیئت وزیران دولت مردان ، قادر به بیان نظرات خود نبوده اند

05 اردیبهشت 1392                         تعداد بازدید: 24723                          کد خبر : 68157


یزدفردا:حجت السلام حسن روحانی ، کاندیدای ریاست جمهوری درگفت و گو با امیررضازاده خبرنگاریزد فردا "اساس مشکل دولت نهم و دهم را عدم مشورت با صاحب نظران در مورد مسائل کلیدی و مهم کشور دانست و اظهار داشت : متاسفانه در دولت نهم ودهم به دلیل نبودن آزادی بیان در هیئت وزیران دولت مردان ، قادر به بیان نظرات خود نبوده اند و این موضوع خود، اصراری بر خطای دولت نهم ودهم بوده است.
روحانی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ادامه  افزود: اگر فردی در هر دولتی فکر کند که به همه علوم آگاه است ؛ این موضوع را می توان به عنوان مهمترین و جدی ترین مشکل آن دولت دانست.چون هرفرد هر چقدر هم که در مورد موضوعی اطلاعات داشته باشد؛ باز هم وظیفه دارد برای کم کردن و یا ازبین بردن احتمالات خطا باصاحب نظران مشورت کند و در آخر به جمع بندی نظرات ارائه شده بپردازد.
وی در ادامه تاکید کرد: توان جمع بندی کامل و دقیق مطالب را از جمله ویژگی های یک رئیس جمهور موفق ولایق دانست.
کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه ؛ اصل تفکر تهیه مسکن ارزان و مناسب  بسیار مفید و پسندیده است اظهار داشت: نباید فضاهایی برای ایجاد مسکن در نظرگرفته شود که زیاد از بافت شهری فاصله داشته باشند چون دولت قادر نخواهد بود در آینده نزدیک امکانات امنیتی ، رفاهی و فرهنگی مطلوبی را برای آنها تامین کند.
روحانی در پایان گفت: ما وظیفه داریم برای جوانان مسکن هایی هرچند با متراژ پایین ایجاد کنیم ؛چون تهیه مسکن برای زوج های جوان بسیار مشکل است . خصوصاً در شهرهای بزرگ که مسکن بسیار گران است.


 ختصاصی یزدفردا -سفر کانديداهای انتخابات رياست جمهوری به یزد
گزارش تصویری :سفر دکتر حسن روحانی به یزد (8)-استقبال از روحانی در یزد
ا

06 اردیبهشت 1392 - 03:50                          تعداد بازدید: 24550                          کد خبر : 68193


گزارش تصویری :سفر دکتر حسن روحانی کانديدای انتخابات رياست جمهوری به یزد (8)-استقبال از روحانی در یزد

عکس:امیر رضا زاده خبرنگار و عکاس یزدفردا

















  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا