فرماندارمیبد در آستانه دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در پیامی همه اقشار مردم شهرستان میبد را به شرکت و حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

حسین فلاح فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

انقلاب اسلامی از همان آغاز با تکیه‌بر رأی ملت و قانون اساسی و به دست نورانی و الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه پایه‌گذاری شد.

این انقلاب در طول مسیر، با انواع دشمنی‌ها و ترور و تهدید و تحریم مواجه شد؛ اما ازآنجاکه روح وحدت و همبستگی بین ملت و نظام و انقلاب حاکم بود توانست تا به امروز از همه بحران‌ها و نقشه‌های شوم دشمن عبور کند و همچنان مسیر رشد و توسعه و ترقی را طی کند.

ازآنجاکه روح نظام و انقلاب مردم‌سالاری دینی است و ملت بزرگ ایران هم در طول 37 سال ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت‌فقیه و رهبری هستند با بیداری و هوشیاری تمام، در انتخابات شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری از حماسه و حضور را در هفتم اسفند به تاریخ انقلاب اسلامی اضافه خواهند کرد.

برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و حضور حداکثری قطعاً، دشمنان نظام و ملت را به عقب خواهد زد و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را یک‌بار دیگر برجهان اثبات خواهد کرد.

لذا از مردم شریف و همیشه درصحنه میبد هم در این شرایط حساس دعوت می‌شود تا با حضور حداکثری و تعیین سرنوشت کشور و ملتمان، در انتخابات هفتم اسفند شرکت و از میان کاندیداها، اصلح‌ترین را انتخاب و به مجلس بفرستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا