به گزارش یزد فردا ، شهردار زارچ گفت : شهرداری هم به پروژه های زیر بنایی و هم به پروژه های روبنایی توجه ویژه دارد.

شهردار زارچ با توجه به اینکه شهرداری به اجرای پروژه های زیر بنایی توجه ویژه ای دارد گفت : پروژه های پارک بانوان ، پارک مشاهیر و مجتمع تجاری ، تعریض خیابان امام (ره) ، بلوار دعایی ، خیابان جمهوری و تکمیل دو میدان بزرگ ولایت و امام صادق (ع) نشانگر حجم بالاي كار در امور زیربنایی در توسعه شهری زارچ است.


محمد رضا حفیظی در این رابطه گفت : طی 2 سال اخیر با همیاری و تلاش سایر همکاران مجموعه شهرداری پروژه های مهم و زیادی را چه در امور زیر بنایی و چه در امور روبنایی شروع و سعی کردیم مورد رضایت شهروندان واقع شود  اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و شهری که در شان شهروندان قدرشناس زارچ باشد فاصله زیاد داریم.

" حفیظی " افزود: تحولات ظاهری و تغییر چهره شهر طی این دو سال باعث شده است و این تصور به وجود آید که شهرداری در حال حاضر فقط به امور زیباسازی می پردازد ، در حالی که این تصور کاملا غلط است و تعداد پروژه های زیر بنایی شهرداری بسیار بیشتر از پروژه های زیربنایی است و بحمدا... شهرداری با تلاش همکاران توانسته است همزمان شهر زیبا کند و پروژه های زیر بنایی زیادی نیز در دست اجرا داشته و یا تکمیل کند.

وی با اشاره به اينكه صرفه‌جویي زيادي در هزینه‌های جاری انجام گرفته گفت: پروژه‌های زیربنایی شهر زارچ با حجم بالا و مقدار زیاد در حال اجرا است.

 

" حفیظی " خاطر نشان کرد : در حال حاضر احداث پارکهای بانوان ، مشاهیر زارچ و احداث مجتمع تجاری از یک سو، و آزاد سازی و تعریض خیابان امام (ره)  بلوار دعایی و خیابان جمهوری از سوی دیگر نشانگر حجم بالاي كار در انجام امور زیربنایی و بهسازی توسعه شهری زارچ است.

 

شهردار زارچ عنوان کرد: معابر اصلی شهر شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، روکش آسفالت، سنگ فرش معابر و پیاده‌روهای بلوار شهید صدوقی (ره) و خیابان مجلسی نیز به پایان رسیده است که این پروژه ها را می توان از پروژه های مهم و تاثیر گذار دانست.


" محمد رضا حفیظی " با اشاره به آزادسازی بلوار دعایی و اتصال آن به جاده سنتو گفت : با تکمیل و افتتاح این بلوار بار ترافیک مرکز شهر کاهش یافته و باعث توسعه شمال شهر خواهد شد.


" حفیظی " با اشاره به روکش آسفالت کامل و دو لایه بودن خیابان مجلسی به همراه اصلاح تقاطع های آن و بلوار شهید صدوقی (ره)  به همراه احداث دو میدان در مسیر آن گفت : با توجه به قدمت بالای آسفالت و فرسودگی کامل آسفالت عملیات  ساماندهی خیابان مذکور  به پایان رسیده است.

 

وی به پیشرفت 80 درصدی پارک بانوان زارچ اشاره کرد و گفت : این پارک که از آبنما ،ست بازی ، وسایل بازی کودکان ، آلاچیق و 900 متر فضای سبز برخوردار است ، نخستین پارک بانوان شهر زارچ می باشد که به زودی با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

 

شهردار زارچ در پایان با اشاره به حجم بالای کار در شهر گفت : پیگیری بسیاری از مسائل حقوق و تملکی سالهای دور تا کنون و تمام این اقدامات در زمانی انجام شده است که مشکلات زیادی گریبانگیر شهرداری ها بوده است و در این زمان حساس شهرداری زارچ توانست با همکاری مردم و همکاران بودجه خود را افزایش داده و یکی از پرکارترین شهرداریها به نسبت جمعیت در سطح استان باشد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا