سیدجواد رضویان بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که خداحافظی ناگهانی‌اش از برنامه «٣ شو» و «در حاشیه ٢» باعث به وجود آمدن حواشی مختلف در روزهای اخیر شده, در آخرین مطلب خود در صفحه اینستاگرام اش نوشت:

 "خجلم که واقعا الان شرایط حضور در تلویزیون را ندارم، حتما یک روزى به همین زودى‌ها اگر عمرى بود دلیل این تصمیم را خدمت عزیزتان عارض
می‌شوم. "

 این بازیگر شناخته شده تلویزیون امسال به واسطه نقش آفرینی در سریال طنز در حاشیه ۱ و ۲ (با تکیه کلام های معروفش : واس ماس ... باریک الله نه باریک الله و...) و همچنین کارگردانی و اجرای برنامه زنده "سه شو" مورد توجه و استقبال گرم مخاطبان رسانه ملی قرار گرفت. حضوری پررنگ و اثرگذار که در کنار نقش آفرینی بازیگران صاحب نامی چون مهران مدیری, سیامک انصاری و مهران غفوریان از دلایل افزایش آمار بینندگان تلویزیون در سال جاری محسوب می شود.

 در این سالها شایعه ای بین اهالی سینما و تلویزیون دهان به دهان نقل می شود;
 چنانچه بازیگری بیش از حد متعارف در رسانه ملی مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گیرد, صداوسیما به بهانه ای چوب لای چرخش می گذارد و اجازه چهره شدن و رخ نمایی بیش از حد به وی نمی دهد. این رویکرد صداوسیما دلایل مختلف سیاسی و اجتماعی دارد. در یک کلام مرجع شدن یک هنرپیشه در آستانه انتخابات مهم مجلس و خبرگان به هیچ عنوان جایز نیست.
با درنظر گرفتن این فرض شاید گرایش فکری رضویان به اصلاح طلبان در آستانه انتخابات و همچنین احتمال تمایل و حتی تبلیغ مستقیم یا غیرمستقیم وی برای نامزدی خاص یا لیستی از کاندیداهای تاییدصلاحیت شده , یکی از دلایل برخورد سرد مدیران رسانه ملی با وی باشد که به تعطیلی برنامه سه شو و  کناره گیری ناگهانی وی از شبکه پرمخاطب سه انجامیده است.

⏰ باید منتظر ماند و دید واکنش بعدی رضویان چیست و آیا کناره گیری وی از تلویزیون با شایعات و حرف و حدیث هایی که این روزها دهان به دهان می چرخد همخوانی دارد یا خیر؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا