همزمان با ایام مبارک دهه فجر وبا حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار یزد، فرماندار خاتم ، رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان یزد و جمعی دیگر از مسئولین عملیات گازرسانی به دهستان چاهک با برآورد اعتباری معادل شش میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

محمد زاده رحمانی فرماندار خاتم گفت: این پروژه شامل 72 کیلومتر شبکه توزیع ،18 کیلومتر شبکه تغذیه ، یک هزار انشعاب ، یک ایستگاه سی جی اس به ظرفیت یک هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه  تی بی اس به ظرفیت یک هزار متر مکعب بر ساعت می باشد.

وی این پروژه را از اصلی ترین مطالبات مردم دانست و افزود: با پیگیری های استاندار محترم امروز کلنگ این پروژه به زمین خورد که امید داریم زودتراز مدت تعیین شده جهت استفاده مردم به بهره برداری برسد.

در ادامه همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار اظهار کزد: اجرای این پروژه می تواند موجب یک تحول اقتصادی در دهستان چاهک شود.

محمد علی طالبي اجرای شبکه گاز را کمک به تامین زیر ساخت ها عنوان کرد و افزود : با تعامل خوبی که بین دستگاه ها می باشد امید داریم که این پروژه نیز هر چه زودتر پایان یابد و موجب پیشرفت در این دهستان شود.

وی خاطر نشان ساخت: این انقلاب دستاوردهای زیادی را به ارمغان آورده است و امید داریم تا مردم امروز از این نعمات استفاده کنند و شاهد رشد و توسعه آن باشیم.

در ادامه همچنین رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان یزد بیان کرد: هم اکنون در خاتم 13 روستا گازرسانی شده و 14 روستا در حال گازرسانی می باشد.

عزیز ا... مولودی یادآ ور شد: در استان یزد 72 هزار کیلومتر شبکه توزیع گازرسانی وجود دارد و با اینکه یک استان خشک می باشد اما در مصرف گاز در بخش کشاورزی رتبه دوم را دارا می باشد.

وی با اشاره به اینکه استان در بخش صنعت در مصرف گاز پنجمین رتبه را دارد اذعان داشت: امید داریم که در سال 96 جایی را نداشته باشیم که دارای شرایط گازرسانی باشد و گاز کشی نباشد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا