یدفردا" به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر مسابقه ی عکس با تلفن همراه با نام شور انقلاب با موضوع عکاسی از راهپیمایی 22 بهمن در بخش نیر شهرستان تفت با همکاری نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر، شهرداری و بخشداری نیر برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی هنری می توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب فرمت jpg  به همرا نام و نام خانوادگی و محل ثبت عکس به برنامه تلگرام شماره تلفن 09162164170 ارسال و یا به آدرس الکترونیکی Ershadnir@Gmail.com  ارسال نمایند. شایان ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ 25 بهمن ماه می باشد.

همچنین به همین مناسبت، مسابقه وبلاگ نویسی در بخش نیر شهرستان تفت به همت نمایندگی فرهنگ و ارشاد، شهرداری و پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهر نیر برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی هنری می توانند آدرس وبلاگ خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آدرس الکترونیکی Ershadnir@Gmail.com  ارسال نمایند. علاقمندان می توانند نهایت تا تاریخ 25 بهمن ماه آدرس وبلاگ خود را ارسال نمایند و همچنین جهت اطلاعات بیشتر پوستر مسابقه را مطالعه فرمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا