معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: دولت يازدهم توجه ویژه‌ای به روستاها داشته و توسعه پايدار در روستاها را در برنامه‌های راهبردي دولت قرار داده است.

یزدفردا" روز شنبه 10 بهمن‌ماه اولين همايش سراسري نقش تعاوني دهیاری‌ها در امر سرمایه‌گذاری، ايجاد اشتغال و توسعه پايدار روستايي با حضور استاندار يزد، معاون توسعه روستايي و مناطق محروم كشور، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، معاون امور دهیاری‌های كشور، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار، مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري، مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي، فرمانداران و بخشداران استان در سالن همایش‌های دانشگاه پيام نور يزد برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در اين همايش اظهار داشت: با توجه ويژه دولت تدبير و اميد به روستاها شاهد اتفاقات خوبي در جامعه روستايي در سراسر كشور هستيم و اگر بتوانيم اين مسير صحيح را ادامه دهيم مهاجرت معكوس به روستاها را با سرعت بيشتر شاهد خواهيم بود.
«سید محمدرضا سید حسینی» ادامه داد: در استان يزد نيز مهاجرت معكوس به برخي روستاها را مشاهده می‌کنیم و اين اتفاق مبارك با سرعت در حال تداوم است.
وي افزود: با اين مهاجرت معكوس از آفت‌های حاشيه نشيني و مهاجرپذيري در شهرها نجات خواهيم يافت و به توسعه پايدار در روستاها دست می‌یابیم.
سید حسینی تصريح كرد: محور توليد را بايد در روستاها و جامعه روستايي جستجو كرد و با اين نگاه، توسعه پايدار در روستاها تحقق و تداوم خواهد يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا