یزدفردا"پخش تصویر رئیس فدراسیون فوتبال با دستور مقامات صداوسیما تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ شد.


به گزارش فارس، مراسم تجلیل از داوران لیگ برتر امروز در هتل المپیک در حالی برگزار شد که پس از پایان این مراسم و برخلاف همیشه خبرنگاران صداوسیما برای پوشش صحبت‌های علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به سمت وی نرفته و گفت‌وگویی را با او ترتیب ندادند.

کفاشیان که همیشه در تمام برنامه‌های خبری در کانون توجه دوربین‌های صداوسیما بود و لحظاتی پس از پایان این مراسم با هجوم دوربین‌ها برای مصاحبه مواجه می‌شد امروز و برخلاف همیشه این اتفاق برای وی نیفتاده و رئیس فدراسیون فوتبال پس از مراسم تجلیل از داوران دقایقی را فقط با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب به صحبت پرداخت.

برهمین اساس مقامات سازمان صداوسیما تا اطلاع ثانوی دستور ممنوعیت پخش تصویر کفاشیان را صادر کرده و احتمالاً‌ چند وقتی رئیس فدراسیون تصویرش از تلویزیون و صدایش از رادیو پخش نخواهد شد.

برهمین اساس شنیده می‌شود دلیل اصلی این ممنوعیت برای کفاشیان به مجمع روز چهارشنبه گذشته مربوط می‌شود که در جریان مجمع مقرر شد تا به خاطر عدم توافق صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی، فدراسیون فوتبال از این نهاد شکایت کند که این موضوع ناراحتی مسئولان صداوسیما را در پی داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا