یزدفردا "نمایشگاه آثار سفالگری و نقاشی اعضای مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پهلوانیان مدیر کل صداو سیمای مرکز یزد و دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد افتتاح شد 

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "در اين افتتاحيه و ویژه برنامه ی یلدای ۹۴ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ضمن خیرمقدم به میهمانان این ویژه برنامه، مدیرکل صدا وسیمای استان یزد و هیات همراه گفت:امسال سال خاصی برای کانون هست زیرا کانون امسال ۵۰ ساله می شود فردا اول دی ماه سالگرد تاسیس کانون است. این در حالی است که امسال کانون استان یزد چهل ساله می شود.

عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد  کانون را دارای سه رکن دانست و گفت:مربیان سرمایه های اصلی کانون، اعضای کانون و تولیدات کانون سه رکن کانون به حساب می آید.

وی در خصوص اهداف و رسالت های کانون تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انجام فعالیت های کانون در محورهای فرهنگی،هنری،ادبی،علمی،مذهبی و اجتماعی از اهداف و رسالت های کانون است. کتاب در کانون اصل است و در کتابخانه ی کانون بیش از ۶ هزار کتاب، ۱۵۰ فیلم در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده است.

پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای  یزد نيز ضمن تبریک ۵۰ سالگی کانون و شب یلدا  گفت: هرجا محل نفس کشیدن بچه ها هست جلوه هایی از حسن و جمال خداست. هرجا هنر باشد آنجا هم خدا و جلوه های حسن او هست هنر تجلی زیبایی های خداوند است.

دکتر پهلوانیان به ظرفیت موجود کانون اشاره کرد و اظهار داشت:

وی بر همکاری های صداو سیمای استان و کانون براساس ظرفیت های موجود اعلام امادگی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا