تقدیر و تشکر ریاست دانشگاه علوم پزشکی از سرکار خانم کاظمی پرستار شاغل در بیمارستان افشار و آقای محسن سلطانی تکنسین اورژانس 115 ، به دلیل احیاء به موقع و موفقیت آمیز فردی که در مراسم عزاداری سیدالشهدا در شاهدیه یزد ...

یزدفردا "دومین جلسه ارتقاء و سنجش اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی برگزار شد .

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "دومین جلسه ارتقاء و سنجش اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی با حضور رؤسا ، مدیران و پرسنل بیمارستانهای دولتی ، خصوصی و تامین اجتماعی به میزبانی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در سالن باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد .

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان ضمن یادآور شدن واگذاری نظارت و ارزیابی اورژانس بیمارستانی به مرکز فوریتها از مهرماه سال گذشته با برشمردن  اقدامات انجام شده ، نحوه ارزیابی و چالشها و مشکلات اورژانس بیمارستانی  و پیش بیمارستانی بخصوص حجم بالای درخواست امداد در حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی خواستار تعامل بیشتر با بخش اورژانس بیمارستانی شد .

در ادامه دکتر محمد حسین زارع مدیر درمان، گزارشی از شرایط اورژانس بیمارستانها  و قوانین و دستورالعمل های موجود ارائه داد . سپس دکتر محمدحسین بابازاده معاون اجرایی مرکز فوریتها ، با توضیح در رابطه با روشهای جدید تریاژ در بخش اورژانس بیمارستانی ،خواستار اجرای این راهکار جدید شد .

یکی از دیگر موارد مطرح شده در این همایش توسط دکتر سعیدرضا پهلوان پور معاون فنی مرکز اورژانس 115 یزد ،  بحث  مکانیسم مدیریت بحران در بیمارستان بخصوص سامانه هشدار سریع بود که با استقبال مدیران بیمارستانی روبرو شد .

در پایان این همایش دکتر اسماعیلی مدیرگروه طب اورژانس  و دکتر علی دهقان معاون درمان دانشگاه ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این همایش و قدردانی از اقدامات انجام گرفته در راستای مبحث همایش ، بر لزوم آموزش و بروز رسانی دانش و تجهیزات اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی تاکید نمودند .

دکتر محمدرضا میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر مرتاض مشاور استاندار در حیطه سلامت از دیگر سخنرانان این همایش ، به اهمیت اورژانس به عنوان خط مقدم سیستم درمان اشاره کرده  و بر لزوم توجه ویژه به پرسنل این واحدها ، توصیه نمودند و کارکردن در بخش اورژانس و اورژانس پیش بیمارستانی را خدمتی پرافتخار و عاشقانه برشمردند .

از حاشیه های این همایش تقدیر و تشکر ریاست دانشگاه علوم پزشکی از سرکار خانم کاظمی پرستار شاغل در بیمارستان افشار و آقای محسن سلطانی تکنسین اورژانس 115 ، به دلیل احیاء به موقع و موفقیت آمیز فردی که در مراسم عزاداری سیدالشهدا در شاهدیه یزد دچار ایست قلبی تنفسی شده که دو امدادگر نامبرده نیز در همان مراسم حضور داشتند ، بود .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی

پروانه انتشارپایگاه خبری "یزدفردا"
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا