پایگاه خبری یزدفردا"یک کشته در حمله خمپاره‌ای به سامرا/یک مقام امنیتی دراستان صلاح الدین عراق گفت: درپی حملات خمپاره ای به سامرا، یک غیر نظامی کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.
 
به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه خبری سومریه نیوز، وی روز پنجشنبه بااعلام این مطلب افزود: چند گلوله خمپاره نزدیک بیمارستان سامرا ومناطق «الملویه» و«المعلمین» درمرکز شهر سامرا اصابت کرد.
 
این منبع که خواست نامش فاس نشود، گفت: نیروهای پلیس زخمی ها را به بیمارستان ومقتول را نیز به پزشکی قانونی منتقل کردند.
 
عراق درحال حاضر با وضعیت امنیتی فوق العاده ای رو به رواست وعملیات نظامی برای بیرون راندن گروه تروریستی داعش ازمناطق تحت اشغال این گروه ادامه دارد.
 
گروه تروریستی داعش تابستان سال گذشته بخش هایی ازشمال وغرب عراق را اشغال کرد و در این مدت، مرتکب جنایات هولناکی دراین مناطق شده است.
انتشار فیلمی جدید از یک داعشیِ مُرده/بیش از یک ماه پس از آنکه پنتاگون خبر کشته شدن «دنیس کوسپرت» داعشی آلمانی را اعلام کرد، گروه تروریستی داعش فیلمی تبلیغاتی و جدید از این رپر سابق آلمانی منتشر کرده است.
 
به گزارش شفقنا در این فیلم کوسپرت در حالی که بر روی نیمکت یک پارک در شهری نامشخص نشسته و در پس زمینه فیلم یک اسب زیبای سفید دیده می‌شود، داستان یک انتحاری دیگر آلمانی را تعریف می‌کند که به خاطر داعش خودش را منفجر کرد.
 
منظور کوسپرت مشخصاً مردی است که با نام جنگی «ابویاسر ال آلمانی» شناخته می‌شد. افزون بر آن، کوسپرت در این فیلم از پیروان آلمانی داعش می‌خواهد که به سوریه بیایند و خود را برای جهادی‌ها قربانی کنند و حملات انتحاری انجام دهند.
 
این در حالیست که در اواخر اکتبر «الیسا اسمیت» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا رسماً اعلام کرده بود که این مهم‌ترین چهره تبلیغاتی داعش یعنی دنیس کوسپرت در جریان یکی از حملات هوایی در نزدیکی شهر رقه در روز 16 اکتبر به هلاکت رسیده است.
 
هنوز مشخص نیست که این ویدئو چه زمانی تهیه شده است زیرا کوسپرت به حملات پاریس که توسط هواداران داعش انجام گرفت هیچ اشاره‌ای نمی‌کند و تنها از ابو یاسر ال آلمانی سخن می‌گوید که در آگوست 2014 کشته شد.
 
با این حال، مقام‌های آلمانی همچنان نسبت به تأیید خبر هلاکت کوسپرت تردید نشان می‌دهند زیرا ظاهراً در یک مکالمه شنود شدۀ تلفنی، صدایی شبیه به صدای کوسپرت شنیده شده است. این مکالمه در اواخر ماه اکتبر انجام گرفته است.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پروانه انتشار

پایگاه خبری
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا