علی غیاثی در دیدار با فرماندار بافق از تحقق تجهیز سالن مجتمع فرهنگی اداره ارشاد بافق به سینمای دیجیتال، در آینده ی نزدیک خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به منظور بررسی عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق و برنامه ریزی بهتر برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان بافق پتانسیل بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری دارد گفت : باید ظرفیت های فرهنگی و هنری در بافق شناسایی شده و در راستای ارتقای آنها گام برداشته شود و باید از سوی مسئولان فرهنگی استان نگاه ویژه ای به این شهرستان شود.

سید مهدی طلایی مقدم ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تاکید بر فرهنگ غنی شهرستان و داشتن هنرمندان زیاد ، تامین اعتبارات جهت مسائل فرهنگی و هنری شهرستان بافق را یادآور شد و اظهار داشت: پیگیری تخصیص اعتبار لازم از محل اعتبارات تملک دارایی به منظور تجهیز و راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان باید در اولویت باشد.

وی همچنین خواستار تامین حداقل دو نیروی انسانی و اختصاص بودجه مناسب جهت تجهیز سالن همایش مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تاکید بر جدیت و توجه فرماندار و مسئولان شهرستان بافق در خصوص توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان گفت: با عنایت به سابقه مطلوب هنرمندان بافق در ارائه فعالیتهای فرهنگی وهنری، مهمترین دغدغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بی شک گسترش مراکزهای فرهنگی و هنری و جبران کمبودهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان می باشد.

علی غیاثی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته در زمینه تجهیز سالن مجتمع فرهنگی اداره ارشاد بافق به سینمای دیجیتال، از تحقق این امر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: انشاالله تا پایان سال دومین سینمای دیجیتال شهرستان با همت مسئولان استان و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تامین نیروی انسانی و اعتبار لازم جهت تجهیز مجتمع فرهنگی شهرستان قول مساعدت و همکاری داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌شهرستان بافق نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این اداره ارائه و برخی برنامه‌های آینده این اداره را بیان نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا