فرمانداري بافق با اهدای لوح تقدیری از تلاشهای ارزنده رییس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تقدیر و تجليل کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "طي مراسمي كه با حضور معاون فرماندار بافق ، معاونت بازرسي و ارزيابي عملكرد استانداري يزد و جمعی از مديران شهرستان برگزار شد از تلاش هاي ارزنده پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تقدير به عمل آمد.

معاون فرماندار بافق در اين آيين با اشاره به تلاشهای مجدانه و شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر بافق گفت : شاخص هايي چون عملیاتی و با انگیزه بودن پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از جمله نقاط موثر و مثبت این مجموعه مي باشد.

محمد علي طالعي بر لزوم برخورد قاطع با مجرمین مواد مخدر و نیز حمایت قانونی از مامورین انتظامی فعال در عرصه مبارزه با این پدیده شوم تاکید نمود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در ادامه با اشاره به گزارش عملكرد مقايسه اي نسبت به 8 ماهه سال گذشته گفت : در اجري كشف مواد مخدر افزايش 68 درصدي نسبت به هشت ماهه نخست سال گذشته داشتيم كه منجر به انهدام 4 باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان شد.

سروان مهدي رعيت افزود : در طرح مبارزه و دستگيري با توزيع كنندگان مواد مخدر نسبت به سال گذشته 17 درصد افزايش و در قسمت دستگيري خرده فروشان مواد مخدر با افزايش 7 درصدي روبرو هستيم.

در پايان با اهدا لوح و هديه از رئيس پليس و دو نفر از پرسنل پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق تقدير و تجليل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا