موتورسنگین غیرمجاز در یزد توقیف شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یکدستگاه موتورسیکلت قاچاق غیرمجاز را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ "علیرضا خالقی" در گفت و گو با خبرنگار پلیس، ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان روز گذشته یکدستگاه موتورسنگین قاچاق "هوندا 600" سی سی را به ارش 200 میلیون ریال، توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ خالقی ضمن اشاره به دستگیری راکب این موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: راکب موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با تردد در سطح شهر، آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود که توسط ماموران اداره آگاهی، دستگیر شد.

خالقی یادآور شد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی، معرفی شد.

 

کشف 510 گرم کراک از کفش­های زنانه

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- مسافر اتوبوس "زاهدان- تهران" که 510 گرم "کراک" را در کفش­های خود جاساز کرده بود توسط ماموران پلیس شهرستان "اردکان" استان، دستگیر شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "سیدرضاصادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان شب گذشته در بازرسی از یک مسافر اتوبوس "زاهدان" –تهران"، 510 گرم "کراک" را از داخل کفش های وی کشف کردند.

سرهنگ صادقیان افزود: متهم دستگیر شده که یک خانم 40 ساله می­باشد این موادمخدر را داخل کفش­های خود جاساز کرده و قصد انتقال به "تهران" را داشت که ماموران پلیس ایستگاه بازرسی اردکان به حالات و رفتار وی مشکوک شده و در بازرسی انجام شده، 510 گرم کراک را از داخل کفش های وی کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان اردکان در پایان گفت: متهمه جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا