مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در نمایشگاه عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی صحیح در مسیر آموزش و کار آفرینی را گامی موثر در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی بیان کرد .

      به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، حبیب ا...کارگر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان درنمایشگاه عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی که توسط شرکت نگار نصر در محل مجموعه ورزشی حسن آباد یزد برپا شده بود حضور یافت .

بنابراین گزارش براساس تفاهم نامه منعقده فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت نگار نصر؛کانون انجمن های صنفی موسسات کارآموزی آزاد و کارشناسان مشاوره و هدایت شغلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک و خواهران یزد ضمن حضور در این نمایشگاه به ارائه مشاوره رایگان به جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف شغلی پرداختند .

شایان ذکر است :در جریان این بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بازدید از غرفه های مختلف برحضور جدی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و مراکز تابعه درنمایشگاههای مختلف سطح استان وحتی کشور تاکید کرد و بیان داشت : با برنامه ریزی صحیح در مسیر آموزش و کار آفرینی جوانان و نوجوانان کشور می توان در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد شغل گام برداشت.

وی روحیه سخت کوشی را که از خصوصیات بسیجی می باشد، عاملی برای ترویج کار آفرینی و رشد و توسعه اقتصادی دانست و افزود ترویج فرهنگ و روحیه کار آفرینی منجر به پایین آوردن هزینه های تولید، بالا رفتن کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیری بیش از پیش محصولات در بازار های جهانی دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا