اعتماد ملی تسلیم فشارها نشده و از مسیر قانون خارج نمی شود

یزدفردا"رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی نیز در این همایش با تاکید بر اینکه حزب اعتماد ملی حزبی قانونی است و در چارچوب قانون فعالیت کرده و از این مسر خارج نخواهد شد، گفت: هیچگاه در این راستا تسلیم هیچ فشاری نمی شویم.

به گزارش یزدفردا حجت نظری در همایش سراسری شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتمد ملی با عنوان «اعتماد ملی، سرمایه اجتماعی» که در سزد برگزار شد، ضمن تشکر از شورای یزد حزب اعتماد ملی که برای برگزاری این همایش از مدت ها قبل تلاش کردند، به عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست داخلی اشاره کرد و افزود: درست است که دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی موفق بوده، اما در سیاست داخلی به آن حدی که باید موفق نبوده است؛ به ویژه در حوزه جوانان برنامه ای وجود ندارد و کادرسازی نکرده و مشخص نیست در آینده هم برنامه ای برای کادرسازی باشد.

او افزود: ما باید از هز تریبونی استفاده کنیم و این حرف ها را بگوییم که آینده ایران نیاز به یک کادرسازی از نیروهای جوان و نخبه دارد و زمانش نیز امروز است.

دبیر کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی در ادامه با تاکید بر اینکه حزب اعتمادملی یک حزب قانونی است و در چارچوب قانون فعالیت کرده و می کند، گفت: حزب اعتماد ملی و شاخه جوانان حزب هیچگاه در این راستا تسلیم هیچ فشاری نمی شود و مطمئنا اگر کسانی فکر می کنند با فشار و تهدید می توانند ما را از این مسیر قانونی خارج کنند، شکست می خورند.

او افزود: حزب اعتماد ملی بر مدار قانون و بر سیاق دبیرکل حزب و قائم مقام برحق او و مرامنامه حزب پیش می رود. کسانی که می خواهند فضای اصلاح طلبی را به سمت انجراف از قانون ببرند، کاری از پیش نمی برند و حزب اعتماد ملی و شاخه جوانان حزب در مسیر قانون، به فعالیت اصلاح طلبانه اش ادامه می دهد.

 

به گزارش اعتماد ملی در همایش دو روزه شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی که در یزد برگزار شد، کارگروه های رسانه، تشکیلات و کارگروه سیاسی با حضور جوانان حزب اعتماد ملی سراسر کشور و با میزبانی شورای یزد و شاخه جوانان یزد حزب اعتماد ملی در این استان تشکیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا