یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :عروسی كه تصاویر و عكس های خصوصی خواهرشوهر خود را در شبكه اجتماعی تلگرام منتشركرده بود از سوی ماموران پلیس فتای سمنان شناسایی و دستگیرشد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:رئیس پلیس فتای استان سمنان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما به تشریح جزئیات آن پرداخت و گفت: با دریافت شكایت خانمی 25 ساله از شهروندان سمنانی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در شبكه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به این پرونده در دستور كار قرارگرفت.

سرهنگ سید علی میراحمدی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد فرد یا افرادی با انتشار تصاویر خصوصی شاكیه اختلافاتی بین وی و همسرش ایجادكردند.

میراحمدی با اشاره به اقدامات فنی صورت گرفته در این راستا و بهره گیری از شگردهای خاص پلیس در فضای سایبر تصریح كرد: سرانجام متهم این پرونده كه همسر برادر شاكیه و 25 ساله است شناسایی و برای انجام تحقیقات به پلیس فتا احضارشد.

این مسئول انتظامی افزود: متهمه در اظهاراتش دخالت های بیجای خواهرشوهر را عامل بروز اختلاف در روابطش با همسر خود اعلام كرده كه همین موضوع، انگیزه وی در انتشار تصاویر شاكیه در شبكه اجتماعی تلگرام بوده است.

وی به عموم شهروندان توصیه كرد: برای پیشگیری از این گونه جرائم از ذخیره تصاویر خانوادگی بر روی گوشی های تلفن همراه خودداری کنند.

متهمه پس از اعتراف صریح به جرمش به مرجع قضائی معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا