یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا فارس در رابطه با آسیب های اجتماعی و خطرات امنیتی بازی کلش اف کلنز به شهروندان هشدار داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ سید موسی حسینی در این زمینه گفت: چند شهروند شیرازی در بازه های زمانی مختلف با ارائه مرجوعه قضائی شکایات خود را مبنی بر اینکه تصاویر شخصی و خانوادگیشان در فضای مجازی انتشار یافته است، اعلام و خواستار رسیدگی این موضوع شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص گردید شگرد به کار رفته متهم در به دست آوردن تصاویر و هک سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند شاکیان به یک روش صورت گرفته است و تمامی شاکیان علاقه شدیدی به بازی کلش اف کلنز این بازی آنلاین اینترنتی داشته و برای بالا بردن سطح و رتبه بازی خود به تارنماها و یا سایت های تبلیغاتی خرید الماس به صورت رایگان مراجعه کرده اند .

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم افزود: تمام تارنماهایی که اقدام به فروش الماس بازی کلش اف کلنز به صورت رایگان می نمایند جعلی است و شهروندان فریب این تارنماها را نخورند.

سرهنگ حسینی بیان كرد:این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود علی رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سود جو از این موقعیت به وجود آمده سوء استفاده نمایند و با ترفند های مجرمانه خود با وارد شدن به سیستم امنیتی تلفن همراه هوشمند قربانیان خود از طریق این بازی دست به عمل مجرمانه غیراخلاقی بزنند.

وی افزود: بی اهمیتی جان سربازان ، ترویج خشونت وخراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم ، خراب کردن سرزمینهای کوچک و ... پیامد های منفی و مضراتی است که این بازی بر روی ذهن و ضمیر ناخودآگاه کاربران خود به جا می گذارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا