یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان كرده بود، خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار داشت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان، مبنی بر شكایت فردی بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه به‌صورت غیرمجاز از حساب بانكی وی، مراتب طی تشكیل پرونده‌ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی، محرز شد برداشت صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی، در نهایت فرد برداشت‌کننده شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

سرهنگ رجبلی بیان كرد: پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف نموده و در خصوص استحصال اطلاعات حساب وی نیز اذعان كرد: با توجه به رابطه آشنایی و دوستی خانوادگی با شاكی، از غفلت وی سوء استفاده كرده و اطلاعات حساب وی را اخذ و در نهایت اقدام به برداشت از حساب وی كرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان  به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود، مانند اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود  را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی‌شان را فعال نمایند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا