خبر آرشیوی:تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

مديرعامل شركت ملي فولاد:
گشایش اعتبار سه طرح فولادی استانی انجام شد
گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: اقدامات لازم برای استفاده از ال‌سی (گشایش اعتبار) سه طرح فولادی نی‌ریز فارس، قائنات خراسان جنوبی و سپید دشت چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
به گزارش ماين نيوز، محمد خانداداش پور در جمع همکاران خود اظهار امیدواری کرد که گشایش اعتبار بقیه طرحها نیز انجام و با تلاش مجموعه در سال جاری به تدریج واحدهای احیای طرحهای فولادی استانی راه اندازی شود.

وی، سال 93 را به عنوان زمان اثبات توانمندیهای شرکت ملی فولاد ایران به عنوان یک شرکت تخصصی در اجرای طرحهای توسعه فولادی و وظائف محوله دانست.

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران، سال 92 را به عنوان نقطه عطفی برای این شرکت ارزیابی کرد و گفت: حمایت های وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیات عامل ایمیدرو و سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید از بخش تولید، موجب شد تا موضوع انحلال شرکت ملی فولاد ایران منتفی شود و اکنون مسئولیت شرکت خطیرتر شده است.

خانداداش پور ضمن استقبال از انتخاب شریک برای راه اندازی هر چه سریعتر طرح های فولادی استانی، گفت: ظرفیت و توانمندی شرکت ملی فولاد ایران فراتر از راه اندازی طرح های استانی است.

وی از آمادگی این شرکت برای اجرای طرحهای جدید در جهت شکوفایی صنعت فولاد کشور سخن گفت و افزود: اکنون مطالعه و بازنگری طرح جامع فولاد و بررسی های فنی واقتصادی احداث طرح های فولادی در سواحل خلیج فارس به ظرفیت 10 میلیون تن در دستور کار و انجام قرار دارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا