رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد بر شناسایی استعدادها در برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد.

احمد شرف الدینی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: دوران نوجوانی وجوانی بسیار مهم و دارای اهمیت است که برنامه ریزی برای اوقات فراغت، این گروههای سنی که آینده سازان کشور هستند ، بسیار مهم می باشد.

وی افزود: براین اساس راه اندازی مدارس فوتسال ، کونگ فو ، آمادگی جسمانی ، ایروبیک ، کاراته ، شنا و بدمینتون و برگزاری مسابقات جام های رمضان از برنامه ها و دوره های اوقات فراغت شهرستان بهاباد برای تابستان سالجاری خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد تصریح کرد : دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان نیز با یک برنامه ریزی مطلوب و با کیفیت در غنی سازی اوقات فراغت  همکاری و تلاش می کنند.

شرف الدینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله وجود تفریحات سالم است و دسترسی به تفریحات سالم ترو فراهم آوردن امکانات لازم برای گذراندن و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان همواره عاملی بازدارنده برای پیشگیری ازوقوع آسیب های اجتماعی تلقی می شود.

وی ادامه داد: اوقات فراغت فرصت طلایی است که باید با شناخت دقیق توانایی و قابلیت های فرد فرد نوجوانان و جوانان برای بهره گیری شایسته از آن برنامه ریزی کرد و از این رهگذر زمینه رشد و بالندگی آینده سازان کشور را فراهم آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا