معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه تا کنون بیش از 300 اثر در زمینه صلح و دوستی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است اعلام کرد فراخوان عکس تا 15 تیرماه تمدید شده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ حامد صدیقی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر افزود در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری وتوسعه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در عرصه­ها و بخش­های گوناگون و در راستای تلاش برای فعال نمودن هنرمندان استان در حوزه­های بشر دوستانه جشنواره و نمایشگاه عکس استانی "صلح و دوستی" برگزار میشودد.

صدیقی افزود این جشنواره با موضوع صلح ودوستی، تصاویری از زندگی توام با دوستی و آرامش و صلح در کنار دغدغه ها و درگیری های انسان ها برگزار می شود و شرکت در این مسابقه برای همه علاقمندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۵ عکس در این مسابقه شرکت نماید و آثار راه‌یافته به بخش مسابقه به صورت نمایشگاهی ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است داوری عکس ها بر عهده فرهاد سلیمانی، محمد خدادادی مترجم زاده و سپیده رزمجو خواهد بود و فراخوان این جشنواره تا ۱۵ تیر ادامه داشته و ثبت نام و ارسال عکس از طریق سایت  http://yazdjavan.ir صورت می پذیرد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا