مدیر مرکز رفاهی آموزشی ، رفاهی فرهنگیان یزد : برای تعمیر ، بازسازی و بهسازی این مرکز9 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ، مدیر مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان یزد از پایان کار تعمیر، بازسازی و بهسازی این مرکز خبرداد و افزود: دراین راستا 9میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای این مرکز هزینه شده است.

"محمد صادق دهقانی " اقدامات انجام شده را تعمیر و بازسازی سالن های یاقوت زنانه ، فیروزه زنانه ، شامل بدنه سازی ، نورپردازی ، نقاشی ،  تعویض میز و صندلی ها و ظروف ذکرکرد و افزود : رستوران باغ فرهنگیان نیز با مساحت 2 هزار مترمربع از 15 اردیبهشت برای ارائه خدمات به فرهنگیان آماده شده است .

"دهقانی"  از برنامه ریزی برای طراحی و زیبا سازی محوطه تالار فرهنگیان خبرداد و افزود :درفاز بعدی سالن های مردانه و زنانه الماس دراین مجموعه نیزبازسازی خواهد شد.

وی ماموریت مراکز رفاهی فرهنگیان را تامین و ارائه امکانات رفاهی مناسب و در خور شأن و جایگاه فرهنگیان دانست و افزود : جلب رضایت حداکثری، ارائه کیفیت بالا در سرویس دهی و دسترسی آسان به خدمات از اصول و اهداف اصلی این مر کز می باشد.

ایشان با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به استانداردهای مورد نظر در ارائه خدمات به فرهنگیان عزیزفاصله داریم این اقدامات را در راستای بهبود و کیفیت بخشی امکانات و تجهیزات مرکز قلمداد کرد.

"دهقانی " برضرورت بهره مندی از نظرات و پیشنهادات همکاران گرامی برای بهبود هر چه بیشتر خدمات این مرکز تاکید کرد و افزود: همکاران محترم می توانند هرگونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد خود را با شماره تلفن 38259976 مدیریت تالار فرهنگیان درمیان بگذارند.   

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا