یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد"ستوانیكم محمد مروتی- با علاقه ای كه نسبت به هنر آرایشگری داشتم و همچنین هزینه زیاد بالاخره موفق به كسب مدرك دیپلم آرایشگری شدم.

با التماس موافقت "حبیب" را به منظور تبدیل یكی از اتاق های منزل به محل آرایشگری به آرزویی كه داشتم رسیدم .

همیشه دوست داشتم خودم خرجی زندگی را تهیه كنم و به قولی دستم داخل جیب خودم باشه و هر چیزی كه آرزوی خریدنش را داشتم خودم بخرم.

در ابتدا مشتری چندانی نداشتم و فقط فامیل شوهرم و همسایه های نزدیك خانه برای آرایشگری به من مراجعه می كردند ، برای جذب مشتری بیشتر تمام سعی و هنر خودم را بكار می بردم تا از كارم تعریف بشه و نسبت به دیگر آرایشگران مبلغ كمتری را دریافت می كردم .

بعد از مدتی حسابی كارم گرفت به طوری كه برای مشتری هایم وقت و نوبت تعیین می كردم و داخل محله معروف شدم .

همیشه برای نمایش مدلهای موی سر به مشتری با مشكل مواجه می شدم و وقت زیادی را صرف توضیح به مشتری می شدم تا اینكه به فكر این افتادم كه بعد از اتمام كارم از مشتری هایم عكس تهیه و برای مشتری های بعدی نمونه كار نشان بدهم.

داخل خانه كامپیوتر نداشتم برای همین با تعدادی از مشتریانم عكس آنان را داخل گوشی همراهم داخل پوشه ای ذخیره می كردم و با قول و دادن وعده به آنان كه نسب به بقیه مشتریانم تخفیف بیشتری به آنها می دهم رضایت آنان را كسب می كردم .

تا اینكه در یكی از روزها كه خیلی سرم شلوغ بود چند دختر دانشجو با هم به محل كارم مراجعه كردند و برای نشان دادن مدل كارم گوشی همراهم را در اختیار آنان قرار دادم و غافل از این موضوع كه یكی از آنان تمام عكس های داخل گوشی را بر روی گوشی موبایلش بلوتوث كرده بود .

چند روز بعد از این ماجرا یكی از مشتریانم به تلفنم زنگ زد و شروع كرد به بد و بیراه و نفرین كردن و تهدیدم كرد كه از من شكایت می كنه.

با زحمت علت عصبانیت و شكایتش رو ازش پرسیدم ، به من گفت: عكس مدل عروس او در اینترنت پخش شده و همسرش هم از این موضوع باخبر شده و ضمن دعوا با او درخواست طلاق كرده است.

با شنیدن این خبر شوكه شدم ، باورم نمی شد به این راحتی عكس های داخل گوشیم بین همه مردم پخش شده باشه ، الان به این مركز مشاوره اومدم تا كمكم كنید ؛ ای كاش قبل از این تصمیم بیشتر مواظب بودم و با زندگی و آبروی مردم بازی نمی كردم .

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان اردكان

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا