مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از اجرای طرح ساماندهی ورودی روستای شحنه در راستای حل مشکل ترافیک و کاهش خطرات احتمالی تصادفات بدلیل تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین از این مسیر خبر داد.

قربانیان اظهار داشت: پس از چند جلسه بررسی مشکلات ورودی روستای شحنه که با حضور مسئولین استانی برگزار و مورد تاکید معاونت امور عمرانی استانداری گردید مقرر شد بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی و دیگر ادارات مرتبط با همکاری یکدیگر نسبت به ساماندهی ورودی این روستا اقدام نمایند.

وی افزود: در همین راستا امور ماشین آلات بنیاد مسکن با استفاده از امکانات خود نسبت به تکمیل جدول گذاری باند کندرو سمت روستا و دو باند رفت و برگشت تندرو  به طول بیش از 1000 متر و همچنین عملیات زیرسازی باندهای رفت و برگشت تندرو با سطحی بیش از 28000 متر مربع که شامل رگلاژ ، تقویت بستر ، زیرسازی و اجرای بیس می باشد اقدام نمود. قربانیان با بیان این که مقرر گردیده پس از عملیات زیرسازی توسط بنیاد مسکن ، مسیر تحویل اداره راه و شهرسازی گردد تا نسبت به عملیات آسفالت با توجه به توافقات صورت پذیرفته اقدام نماید اظهار امیدواری نمود که این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد و تردد در این مسیر ایمن شود که بسیار هم مورد تقاضای روستائیان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در پایان خاطر نشان کرد: فعاليت‌هاي عمران روستايي يكي از مهمترين و اصلي ترين اقدامات بنياد مسكن انقلاب اسلامي ‌در امور عمران و آبادي روستاهاي كشور مي‌باشد که اين فعاليت‌ها با هدف ايجاد زمينه توسعه و عمران روستاها و تأمين عادلانه امكانات جهت بهبود شرايط نقاط روستايي در سراسر كشور به انجام مي‌رسد.
شحنه ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد در که مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 دارای 270 خانوار و 894 نفر جمعیت می باشد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا