به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛مراسم اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي شهرستان بافق همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و با حضور معاون فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در سالن تختي اين شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در اين مراسم ضمن قدر داني از  زحمات مسئولان برگزاري اين المپياد اظهار داشت: اين طرح با حضور بيش از 3 ميليون دانش آموز از تاريخ 26 مهرماه در سراسر كشور آغاز شد که در شهرستان بافق 20 مدرسه در اين طرح شرکت كردند و هدف اصلی از برگزاری اين المیپاد تحقق شعار 'تحصیل، تهذیب و ورزش' از سوی مقام معظم رهبری بود.

"محمد علي طالعي" هدف از برگزاري المپياد ها ورزشي را ترغيب دانش آموزان و خانوده آنها به ورزش كردن عنوان كرد و افزود: دور شدن دانش آموزان از كم تحركي و جلوگيري از بيماري ها بويژه بيماري هاي قلبي ،ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش آموزان، افزایش سرزندگی محیط مدارس ، افزایش نرخ پوشش دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه ورزشی ، غنی سازی اوقات فراغت و تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی از ديگر اهداف اين طرح مي باشد.

اجراي حركات ورزشي  و حمل مشعل اختتاميه المپياد از سوي دانش آموزان و تجليل از تيم هاي برتر از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا