با حضور استاندار يزد:نمايشگاه تاريخ ارتباطات ايران و جهان در يزد افتتاح شد
 
         به مناسبت هزاره بقعه دوازده امام از سوي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان يزد نمايشگاه تاريخ ارتباطات ايران و جهان در محل موزه آئينه و روشنايي گشايش يافت. در اين نمايشگاه كه از 11 الي 15 اسفندماه جاري دائر مي باشد گنجينه اهدائي دكتر فوزي غفاري شامل تمبرها ، سكه ها، اسكناسها و كارتهاي تلفن ايران و جهان و فرمانهاي حكومتي در معرض ديد عمومي قرار گرفته است.

 

       در مراسم افتتاح اين نمايشگاه استاندار يزد از ميراث فرهنگي به عنوان هويت تاريخي ملت نام برد و گفت: بخشي از اين ميراث مربوط به اماكن ملي و مذهبي است كه بايد براي آن فكري اساسي شود. محمدرضا فلاح زاده تهيه و اجراي طرحي مناسب در اين زمينه را ضروري خواند و افزود : ما به ذخاير ارزشمند بافت قديم يزد و هنر معماران ،كاشي كاران و تلاش و سختكوشي پيشينيان خود افتخار مي كنيم اما در كنار آن بايد اقدامات لازم را براي ماندگار شدن اين بافت انجام دهيم.
    وي از يزد به عنوان استاني مهاجرپذير نام برد و افزود: در حال حاضر تعداد افراد غير بومي شاغل در يزد چند برابر بيكاران اين استان هستند و جوانان امروزي مايل به انجام برخي از كارها نيستند. استاندار يزد با اشاره به تلاش و سختكوشي مردم يزد از جوانان خواست در عرصه هاي مختلف كار و تلاش فعاليت كنند.
   
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا