استاندار يزددر مراسم يادبود شهداي خيرآباد يزد:

 مهمترين وظيفه ما در زمان کنوني ترويج فرهنگ عاشورا در بين جوانان و نسل آينده مي باشد.

يزدفردا :استاندار يزد در مراسمي كه به منظور پاسداشت و يادبود شهداي گرانقدر خيرآباد يزد با حضور نماينده ولي فقيه و جمعي از خانواده هاي معظم شهدا برگزارگرديد،گفت: مهمترين وظيفه ما در زمان کنوني ترويج فرهنگ عاشورا و اهداف قيام امام حسين (ع) و انتقال پيام آن به جوانان و نسل آينده مي باشد.

ايشان همچنين معرفي و شناساندن فرهنگ ايثار ، جانبازي و عدم ذلت پذيري را مهمترين تکليف بر شمرد و افزود: هدف امام راحل (رضوان الله تعالي عليه) و شهداي دفاع مقدس نيز همين بوده و ما بايد ادامه دهنده راه و زنده کردن اهداف و خاطرات آنها باشيم.

وي افزود: همانطور که سرزمين کربلا و نهر علقمه بدليل فداکاري ها و رشادت هاي امام حسين (عليه السلام) و يارانش بخصوص قمر بني هاشم براي ما مقدس شده اکنون نيز سرزمين هاي دفاع مقدس مانند شلمچه ، کارون و کرخه و خرمشهر خونين بخاطر ايثارها و دلاوري هاي رزمندگان نزد مردم مقدس مي باشند.

وي زيارت مزار شهداء را از ديگر وظايف مردم خواند و به اين سخن از امام خميني (رحمه الله عليه) اشاره نمود که " همين تربت پاک شهيدان است که تا ابد مزار عاشقان و دارالشفاي آزادگان خواهد بود."

استاندار يزد وقايع کربلا و دفاع مقدس را مورد بررسي قرارداد و اين دو را از نظر تشابه در هدف ،ولايت مداري ، فداکاري ، ايثار و جانبازي مقايسه نمود.

وي با بيان اينکه مهمترين هدف امام حسين (عليه السلام) جايگزيني اسلام ناب محمدي (ص) به جاي اسلام يزيدي بوده تاکيد نمود: هدف امام راحل(رحمه الله عليه) و شهداء نيز کنار زدن اسلام خرافه ، واپس گرا و آمريکايي و جايگزين کردن اسلام ناب محمدي (ص) به جاي آن بوده است.

فلاح زاده خدمتگزاري به خانواده معظم شهداء را يک افتخار دانست و خاطر نشان کرد: اين عزيزان چشم و چراغ اين ملت هستند و ما نيز بايد در اين راستا و حول محور ولايت فقيه و با هدف خدمت واقعي به مردم در حد مقدورات و مقررات حرکت نماييم .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا