در سالجاري : اولين جلسه كميته عفاف و حجاب در يزد برگزار شد


يزدفردا :اولين جلسه كميته عفاف و حجاب استان يزد در سالجاري با حضور محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد برگزار شد.

به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد استاندار يزد ضمن تأكيد بر تداوم فعاليت هاي انجام شده در زمينه عفاف و حجاب اظهار داشت : متأسفانه موضوع عفاف به اندازه موضوع حجاب مورد توجه قرار نگرفته است.

 محمد رضا فلاح زاده گفت : اين در حالي است كه اهميت عفاف بيشتر از مسئله بدحجابي است و اين مسئله بايد بيشتر مورد توجه صاحبنظران قرار گيرد.
وي اظهار اميدواري كرد : تداوم برگزاري جلسات اين كميته به هماهنگي دستگاههاي زيربط براي اجرايي شدن طرح هاي مربوط به عفاف و حجاب بيانجامد.
در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين احمد عجمين مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد ضمن ارائه گزارشي در زمينه نحوه شكل گيري كميته عفاف و حجاب ، بخشنامه هاي ارسالي از دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي كشور را قرائت كرد.
وي با اشاره به فازبندي هاي انجام شده طرح ارتقاء عفاف و حجاب بر فعاليت هرچه سريعتر دستگاههاي مسئول در اين زمينه در جهت تحقق اجراي مراحل طرح تأكيد كرد.
حجت الاسلام عجمين در ادامه با ذكر اين نكته كه رويكرد دولت نهم رويكردي ديني است ، اظهار داشت : خوشبختانه رويكرد دولت نهم به اين مقوله فرصتي را فراهم كرده است كه جامعه ما بيشتر از آن بهره برداري كند.
وي تأكيد كرد : در حوزه عفاف و حجاب بايد هماهنگي بيشتري بين دستگاههاي مختلف فرهنگي و پژوهشي باشد.



حجت الاسلام عجمين گفت : بررسي راهكارهاي توسعه امر عفاف و حجاب در دستور كار جدي شوراي فرهنگ عمومي ، شوراي برنامه ريزي و شوراي پژوهشي استان مي باشد و در اين زمينه كارگروه هايي نظير خانواده و مدارس شكل گرفته است.
در اين جلسه همچنين مجتبي طيب مدير عامل سروش وحي گزارشي از اقدامات انجام شده اين موسسه در راستاي عفاف و حجاب را بيان كرد.
وي انجام طرح هاي پژوهشي ، نمايشگاه تخصصي عفاف و حجاب و همايش هاي مختلف در اين زمينه را از فعاليت عمده اين موسسه بيان كرد.
در پايان هر يك از اعضاء گزارشي را از فعاليت هاي مربوط به دستگاه خود را قرائت كردند.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا