رئيس پليس استان يزد در معيت مسئولان انتظامي با استاندار يزد ديدار کرد

کار پليس در هر کشوري خصوصا ايران يک امر استثنايي است 
يزدفردا  ـ استاندار يزد در ديدار با رييس پليس استان يزد گفت : کار پليس در هر کشوري خصوصا ايران يک امر استثنايي است.
به گزارش يزدفردا به نقل ازپليس ؛ سردار « عليرضا اکبرشاهي» رئيس پليس استان يزد در معيت رئيس عقيدتي سياسي استان ، رئيس حفاظت اطلاعات و کليه معاونين و فرماندهان مستقل و مستقر در مرکز استان با «محمدرضا فلاح زاده» استاندار يزد ديدار نمودند .

در اين جلسه رئيس پليس استان يزد ضمن عرض تبريک انتصاب استاندار يزد گزارشي از وضعيت عملکرد و وضعيت امنيت استان را ارائه کرد.

سردار اکبر شاهي افزود : در راستاي وضعيت مطرح شده يکي از مشکلات وعمده استان از نظر مسئولين مافوق ، طول مسير از پاسگاه شهيد صدوقي تا نائين مي باشد که حدود 2700کيومتر طول راه را جزء مسير جاده اي استان حساب مي کنند و کليه جاده هاي فرعي مورد محاسبه و پشتيباني نيست به همين علت کليه امکانات که بايد در مسير جاده باشد شامل مسير فرعي نمي شود.

سردار اکبرشاهي ضمن تقدير و تشکر از سردار احمدي مقدم رئيس پليس ناجا در راستاي پشتيباني از استان يزد افزود: ، پليس قريب به 140 مأموريت را به عهده دارد و اين نشان دهنده ظرافت ، حساسيت و ويژگي خاص و وجه تمايزي که همه فرماندهان ناجا داشته اند مي باشد.

رئيس پليس استان يزد تصريح کرد: امروزه پليس به مناسبتهاي مختلفي که در کشور داريم درکنارسازمانها ، ادارات و تشکلها خصوصاً مردم حضور دارد و هيچ کاري در سطح شهر نيست که توسط ديگر سازمانها انجام شود و پليس نباشد.

در ادامه استانداريزد ضمن عرض خيرمقدم و تشکر از فعاليتهاي پليس و تشکر از سردار اکبرشاهي رئيس پليس استان يزد طي سخناني بيان داشت: من ازجنس شما هستم و وظايف شما را خوب درک مي کنم.

وي خاطرنشان کرد: امنيت داخل شهر و راهها يک مقوله اصلي در کار روزمره است .مردم ايران با انقلاب خودشان حکومت طاغوت را سرنگون و حکومت خدايي را جايگزين نمودند در ادامه آن طي هشت سال جنگ از اين حکومت دفاع کردند ودر اين دوره هشت سال دفاع مقدس ، شهداء جنگ از کليه نيروها نشان دهنده حضور همه اقشار مختلف نيروهاي نظامي و انتظامي آن زمان بود .

آقاي فلاح زاده ادامه داد: بحث ارتقاء امنيت اجتماعي که يک حرکت شايسته و خوبي در سطح کشور است قابل تقدير است . ظرافت کار شما (پليس) طوري است که عليرغم اينکه کار شما قانوني است ولي مردم ناراحت مي شوندحتي خود شما اگر در يک شهر ديگر موردي با پليس برخورد خود شما هم ناراحت مي شويد بنابراين کار پليس يک امر استثنايي است در هر کشوري خصوصاً کشور ما .

وي ادامه داد:استانهاي کويري يک ويژگي خاص دارد که بايد به آن توجه ويژه اي شود چرا که يک انسان از فارس ، همدان يا هر شهر ديگر در يزد ساکن نمي شود. اگر به استان يزد که يک استان کويري است و کل استان محروم مي باشد توجه نشود در آينده مشکل حاد پيدا مي کند .استاندار يزد در پايان سخنانش با اشاره به حديثي از مولاي متقيان حضرت علي (ع) بيان داشت کارهايي که انجام مي دهيد بگوييد و کساني که خوب کار مي کنند معرفي کنيد تا تقدير و تشکر شود .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا