استاندار يزد در ادامه سفر به شهرستان هاي تابعه استان صبح يكشنبه وارد اردكان شد و در جلسه شوراي اداري شهرستان اردكان كه با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات شهرداري اردكان برگزار گرديد شركت كرد وي در سخناني هدف از سفر به شهرستان ها را آشنايي با توانمندي ها و ظرفيت هاي مناطق مختلف استان بررسي مشكلات و رفع نيازهاي مردم ذكر كرد .

 

 

محمد رضا فلاح زاده گفت : حدود 150 سال گذشته روشنفكران اسلامي در پي تحقق شعار آزادي و توسعه سياسي ، امنيت ، سازندگي و توسعه زيرساخت ها و خدمت رساني برآمدند كه در اين ميان تنها امام خميني (ره) توانست با تئوري پردازي صحيح و اجراي حكيمانه اين شعارها را يكي پس از ديگري در كشور اسلامي مان محقق گرداند . وي افزود در حال حاضر از اين سه اصل مهم دو گام اساسي آن برداشته شده و گام سوم در حال انجام است كه اين مهم همان توسعه زيرساخت هاي عمراني و صنعتي و خدمت رساني به مردم مي باشد كه در اين زمينه دولت ها زير سايه ولايت مطلقه فقيه قدم هاي ارزنده اي برداشته اند .

 

فلاح زاده ادامه داد امروز كه جمهوري اسلامي ايران مرحله در حال توسعه بودن را مي گذراند زمان هزينه نمودن در زمينه هاي مختلف صنعت معدن توسعه راه ها – سدها – خطوط انتقال و ارتباطات و ايجاد زيرساختها است كه در برخي موارد مشكلات بودجه اي و عدم به موقع در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و گفت كشور ما در عرصه هاي مختلف پيشرفت هاي چشمگيري داشته كه براي نمونه در سد سازي مقام سوم دنيا را داريم در بخش كشاورزي به خودكفايي رسيده ايم و در بحث انرژي هسته اي در شرف بهره برداري هستيم . استاندار يزد با تاكيد بر ضرورت اجرايي كردن مصوبات سفر رياست جمهوري گفت : بيش از بيست مورد از اين مصوبات نياز به كميسيون ماده  32 دارد كه با پيگيري مكرر و با طي مراحل قانوني اجراي آن ها دربودجه سال آينده پيش بيني خواهد شد . استاندار يزد افزود: بحث تفويض اختيار بيشتر به شهرستان ها طي جلسه اي با حضور وزير كشور مطرح كه نياز به بازنگري در سيستم اداري و مسئوليتي مي باشد وي به تقويت ادارات شهرستان اشاره نمود و رفع معضلات آب و مشكلات ترافيكي از طريق انتقال جاده سنتو به بيرون شهر را خواستار شد وي الگوگيري از نامه حضرت علي (ع) به مالك اشتر براي تحقق شعارهاي دولت را مفيد دانست و گفت :نبايد به تقدير نامه و تشويق نامه ها دل ببنديم. وي افزود از نظرها و پيشنهادها و انتقادهاي سازنده استقبال مي كنيم.

 

استاندار يزد همچنين بر رفع معضل محدوده مرزي دو شهرستان اردكان و ميبد طبق مقررات و بر اساس سوابق اسنادي تاكيد و خواستار تشكيل جلسه اي با حضور مسئولين ذيربط هر دو شهرستان شد .

 

فلاح زاده در حاشيه بازديد از كارخانجات خودرو كوير و كارخانه گندله سازي اردكان طي نشستي با صاحبان صنايع و سرمايه گذران منطقه واحدهاي صنعتي اين شهرستان را مورد بررسي قرار داد و گفت با اجراي اصل 44 قانون اساسي بسياري ازمشكلات در بخش هاي مختلف حل و فصل مي گردد وي همچنين بر نياز سنجي احداث واحدهاي صنعتي تاكيد كرد .

 

استاندار يزد در جريان سفر به شهرستان اردكان از فرهنگ سراي آيت الله خاتمي- بيمارستان ضيايي اردكان ، جاده كمر بندي ، ورودي احمد آباد و مجتمع فرهنگي هنري عقدا بازديد كرد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا