رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: بنده به صراحت عرض می‌کنم، تا زمانی که افتخار خدمت در عرصه جهاد کشاورزی استان را دارم اجازه نخواهم داد هر کس به هر روشی که خواست حرکت کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جمع معاونت ها و کارکنان این سازمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های آنان چیز کوچکی نیست که از ذهن‌ها پاک شود و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل آینده وظیفه اصلی ماست.

حسین ابرقویی تصریح کرد: جمله تاریخی حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کردنشان از عظمت الطاف الهی به ملت ما بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون ما جهادگران عرصه‌ی کشاورزی در مقطعی هستیم که قداست و افتخار آن کمتر از دفاع مقدس نیست اگر کشاورزی را در رأس امور قرار ندهیم مطمئن باشید در زمینه رشد همه جانبه در مسائل مختلف با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: باید تمام توان خود را در راستای پرداختن به رفع مسائل و مشکلات کشاورزان به کار بگیرم و نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ابرقوئی با اشاره به اینکه امنیت غذایی شالوده استقلال هر کشور است گفت: این مسئله بقدری مهم بوده است که مقام معظم رهبری بارها و بارها اهمیت این موضوع را به مسئولان گوشزد کرده‌اند. لذا ما امروز باید با قدرت و تلاش روز افزون، با توجه به توانایی‌های که در کشور وجود دارد ارائه خدمات خود را ده برابر کنیم و کارها را روان‌تر انجام دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: بنده به صراحت عرض می‌کنم، تا زمانی که افتخار خدمت در عرصه جهاد کشاورزی استان را دارم اجازه نخواهم داد هر کس به هر روشی که خواست حرکت کند.

وی اظهار داشت: همه ما باید در راستای تحقق اهداف عالیه جهاد حرکت کنیم و امور مربوط به صدور پروانه و فراهم کردن زمینه رشد تولیدات محصولات کشاورزی را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که در کوتاه مدت نیاز غذایی مردم تأمین شود.

ابرقویی افزود: چنانچه در سالهای گذشته رشد تولید در بخش‌های مختلف بگونه‌ای بوده است که هیچ ابر قدرت پوشالی جرأت حتی نگاه کردن به مرزهای کشور ما را به خود نداده و در سال جاری نیز باید اینگونه باشیم.

وی گفت: مرکزیت جهادگری، جهاد کشاورزی است و حرکت ما باید برای سایر سازمانهای دولتی الگو باشد ما باید رشادت‌هایی که سالهاست کشور را  در مقابل دشمنان بیمه کرده به نسل آینده انتقال دهیم.

وی در پایان گفت: باید انگیزه کشاورزان را تقویت کنیم حل مسائل و مشکلات پیش روی آنها یکی از مهمترین مواردی است که به کشاورز و دامدار کمک می‌کند تا تولیدات خود را افزایش دهد.

در ادامه این مراسم که به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود سردار فرهنگ دوست رئیس بنیاد امور شهداء و ایثارگران  در سخنان به دلاوری رزمندگان در آزادسازی خرمشهر پرداخت.

همچنین دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی با فرزندان شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌های این مراسم بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا