یزدفردا:معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: جوانان در حوزه رسانه‌های دیجیتال در آشکار کردن اهداف پنهان دشمن اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند.
غلامحسین دشتی در حاشیه اختتامیه دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد اظهار داشت: در مقایسه با نخستین دوره از نمایشگاه در یزد این نمایشگاه از رشد بسیار خوبی برخوردار است به عبارتی نمایشگاه هم از نظر بازده و هم از نظر محتوایی به شکل بسیار مطلوبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در حوزه‌های کودک، نوجوان، علمی سیاسی و به ویژه موضوعات علمی و اجتماعی و بازی‌های مورد علاقه نوجوانان به شکل متنوع پرداخته است همچنین  پخش فیلم در این نمایشگاه موجب جلب توجه بیشتر نوجوانان و جوانان شده است.

معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: تمام اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه به دست توانمند و ذهن خلاق جوانان ایرانی صورت گرفته است.

دشتی در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به آشنایی مردم با شبکه‌های اجتماعی و جنگ نرم گفت: جنگ نرم مقوله بسیار پیچیده‌ای است و هدف دشمن نیز از این جنگ درگیری و تسخیر ذهن‌ها و دل‌هاست بنابراین باید در حوزه فعال قرار بگیریم نه در حوزه انفعال.

وی ادامه داد: ما باید از طریق جذب اندیشه‌ها با منطقی که داریم و جذب اندیشه‌ها از طریق جاذبه‌هایی که در فرهنگ و تمدن و دینمان وجود دارد،‌ پیشگام باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز کارهای بسیار ارزشمندی در مقابله با اهداف بدخواهانمان انجام داده‌ایم، عنوان کرد: با این وجود از آنجا که باید میدان‌دار اصلی در حوزه جذب دل‌ها و جذب قلوب باشیم، باید تلاش‌ها را دوچندان کنیم زیرا دشمنان ما دشمنان قدر و توانمندی هستند.

دشتی با اشاره به اینکه در این راستا قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم و در آشکار سازی اهداف پنهان آنها کارهای خوب و جدی از سوی جوانان انجام شده است، افزود: جوانان ایران زمین در این مقوله بسیار خوب وارد شده‌اند و رشد قابل توجهی را در شناخت اهداف پنهان و شوم دشمنان و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم داشتند و در رسیدن به آن فضای مطلوب راه زیادی نداریم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به فضای امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال را هم از نظر محتوا و شکل مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی  عنوان کرد: جوانان ما علاوه بر حضور پرشور و آگاهانه در عرصه جنگ نرم، بسیار خوب با این مقوله پیوند خورده‌اند و در هر دو مورد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های مثبت و ارزشمندی داشته‌اند و بخشی از این فعالیت‌ها در این نمایشگاه قابل رؤیت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا