مراسم تجلیل از معلمین نمونه ناحیه دو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، فرماندار شهرستان ، مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و دیگر مدعوین ارجمند در تالار فرهنگیان یزد برگزار گردید.

به گزارشیزدفردا بنابراعلام  آموزش و پرورش ناحیه دو یزد:رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و در مورد ویژگیهای استاد شهید مطهری مطالبی را بیان نمود.

وی اضافه کرد: کار معلم تربیت صحیح و همه جانبه دانش‌آموزان است. عملکرد صحیح و با تدبیر و دلسوزانه معلم است که بنیان مستحکمی را در جامعه پایه‌ریزی می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: اگر بتوانیم افکار و اهدافی را در کلاس درس مدرسه ترویج کنیم که اصول زندگی و اعتقادی را به دانش‌آموزان بیاموزد و ماندگار بماند کاری بس بزرگ انجام داده‌ایم.

رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین، معلم جایگاهی رفیع و بلند مرتبه دارد که ما معلمین باید به این رسالت پی ببریم.

استاد شایق سخنران این مراسم از ویژگیهای تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان توسط معلمین اشاره کرد.

وی در ادامه گفت : معلمین باید در تربیت دانش آموزان تلاش مضاعف داشته باشند تا دانش آموز در زندگی اجتماعی خود راه راست را انتخاب کند.

امین الرعایا مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد گفت : افتخار معلمین به این باشد که هفته بزرگداشت مقام معلم با شهادت استاد گرانقدر شهید مطهری که اسوه علم و عمل و مورد تایید امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مصادف است.

وی با اشاره با حدیث شریف پیامبر اکرم (ص) که فرمودند : محبوب ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که برای مردم سودمندتر باشند گفت : معلمین افتخار کنند که با شغل خود می توانند بیشترین خدمت را به مردم و جامعه اسلامی داشته باشند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان آموزشگاه جمشیدی در وصف معلم ، قرائت دکلمه ، اجرای سرود توسط گروه هنری ، اهدا جوایز به دانش آموزان ، تجلیل از معلمین نمونه با اهدا لوح تقدیر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

عکس:

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1830.gif

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1831.gif










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا