جلسه مربیان پرورشی مدارس منطقه زارچ با حضور رئیس و معاون پرورشی آموزش و پرورش زارچ در محل اداره متبوع برگزار شد.

 جلسه مربیان پرورشی مدارس منطقه زارچ با حضور رئیس و معاون پرورشی آموزش و پرورش زارچ در محل اداره متبوع برگزار شد.

 به گزارش یزد فردا: در این نشست رئیس آموزش و پرورش زارچ با تبریک هفته معلم، معلم را بهترین بنده خدا عنوان کرد و گفت: چون معلم شایسته تمام مقاماتی که می تواند کسب کند.

محمد کمالی کار مربیان پرورشی نسبت به سایر معلمان را حساس تر دانست و خاط نشان کرد: هر کسی بتواند یک مشکل تربیتی و اخلاقی از دانش آموزان را برطرف کند ثواب بزرگی نصیب او خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش زارچ ضمن تبریک هفته معلم و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) بر برگزاری جشن در مدارس و تجلیل از دانش آموزان برتر دختر تآکید کرد.

علی محمد عزیزی در ادامه به مسابقات فرهنگی و هنری استان اشاره کرد و اذعان داشت: امسال برتری دانش آموزان این منطقه در مسابقات استانی نسبت به سال گذشته بسیار چشمگیر بوده و می بایست جهت سایر رشته هایی که دانش آموزان ضعیف تر هستند برنامه ریزی سالیانه شود.

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری منطقه ، هدفمند بودن اردو های دانش آموزی ، تحلیل مسابقات فرهنگی و هنری ، جشن تکلیف دانش آموزان ، بررسی جزئیات برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری استان ،درس هایی از قرآن ، مسابقات قرآن فرهنگیان و مسابقات طرح نهضت ملی حفظ قرآن از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا