یزدفردا :مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار یزد بر این اعتقاد است که پرداختن به بحث رسانه های دیجیتال در استان یزد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یزدفردا :مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار یزد بر این اعتقاد است که پرداختن به بحث رسانه های دیجیتال در استان یزد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محسن ابوترابی با اشاره به برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در یزد (13 الی 17 اردیبهشت)افزود: دشمن در برنامه ریزی خود جهت راه اندازی و مدیریت جنگ نرم برضدنظام مقدس جمهوری اسلامی ، سرمایه گذاری ویژه ای دررسانه های دیجیتال داشته که را ه مقابله با این تهاجم ،استفاده هوشمندانه از این ابزار و افزایش آگاهی های خانواده ها و جوانان نسبت به این امرمی باشد.

وی ادامه داد: رسانه های دیجیتال قدمت چندانی در دنیا و به تبع آن در کشور ما ندارند،لذا برای ارتقاء جایگاه این رسانه ها بایستی شناخت همه جانبه از این رسانه ها به وجود آمده و در جهت استفاده مطلوب ازآن اقدام نمود.

وی اضافه کرد: از مهمترین اقدامات در این حوزه ارائه آموزشهای فرهنگی و مهارتهای فنی و تخصصی می باشد.ازطرفی لازم است مردم،خانواده ها و جوانان نسبت به بسترهای فرهنگی که این رسانه ها درآن متولد و انتشار یافته اند آگاهی کافی پیدا نمایند.

 

ابوترابی معتقد است: جوانان باید نسبت به ترفندهای دشمن جهت دین زدایی نسل جوان هوشیار و آگاه باشند و خانواده ها نیز در خصوص استفاده سالم و امن فرزندان خود از این ابزار آموزشهای لازم را ببیند.

مشاور استاندا ر یزد گفت:راه اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال که درآنها مهارت های فنی و همچنین نیاز سنجی فرهنگی این رسانه ها در حوزه های مختلف آموزش داده شود از راهکارهای موثر در ارتقاء جایگاه این رسانه ها می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا