، عزيزا... سيفي به مناسبت پنجم ارديبهشت ماه سالروز شكست مفتضحانه استكبار در صحراي طبس و شهادت اولين فرمانده سپاه يزد شهيد منتظر قائم پيامي صادر كرد.

عزيزا... سيفي دراين پيام با بيان اينكه پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه سپاه ابرهه زمان در صحرای طبس ياد آور تجربه تلخی برای آمریکاییان و چراغی فروزان برای مردم ایران مي باشد آورده است انقلاب اسلامي ايران از ابتدا تا كنون همواره مورد تهديد و تحريم دشمنان بوده است كه از مهم ترين اين چالشها حمله نظامي همه جانبه آمريكاي جنايتكار به صحراي طبس بوده است كه در اين واقعه شن هاي ريز به قدرت خداوند تمام نقشه هاي لشگر آمريكا را بر ملا ساخت.

فرماندار با اشاره به آيه  ‹وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ›  خاطر نشان كرده است بیابان طبس، بهترین تفسير اين آيه و  راوی معجزه ای است که دل تاریخ را به لرزه درآورد و در واقع شکست شیطان بزرگ در این عملیات، حمله فیلداران ابرهه را به خانه کعبه در ذهن ها زنده می کند.

وي در ادامه  با تأكيد به اينكه در عملیات طبس، عده ای از مزدوران داخلی امریکا نیز با آنها همکاری می کردند تصريح كرده است سازمان سیا برای انجام مأموریت نجات گروگان ها،بمباران مراكز حساس و امنيتي و هم چنين از ميان بردن مسئولين كشور و در نهايت تغيير نظام  از کمک برخی از عوامل نفوذی در ایران استفاده می کرد كه در ميان نقش رئيس جمهور خائن بني صدر بيش از پيش آشكار بود كه با فراهم آوردن تمام تمهيدات لازم در صدد اين بود كه آمريكاييان را در رسيدن به اهدافشان كمك نمايد.

سيفي در پايان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشيد اسلام شهيد محمد منتظرقائم اولين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يزد كه به عنوان الگويي براي ديگر شهداي بعد از خود بوده است ، موفقيت همگان را در پیمودن راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا