از این پس شهروندان یزدی می توانند با ارسال شماره اندیکاتور نامه از درون رسیدی که از هر کدام از دبیرخانه‌های مجموعه شهرداری یزد و سازمان‌های تابعه دریافت می نمایند از آخرین ارجاع نامه به همراه پیغام ارجاع آن مطلع شوند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن اعلام این مطلب افزود این سازمان با تغییر در ساختار اندیکاتور و یکتاسازی آن در زیرسیستم دبیرخانه سیستم جامع اداری مالی مجموعه شهرداری این امکان را میسر ساخت. مهدی فعالی اشاره کرد دبیرخانه‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری مرکز، مناطق سه گانه، ناحیه تاریخی، سازمانهای تابعه‌ی اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پایانه‌های مسافربری، پارک‌ها و فضای سبز، میوه و تره‌بار، رفاهی تفریحی، آتش نشانی، مدیریت پسماند، عمران، بهسازی و نوسازی، آرامستانها، فرهنگی ورزشی و فاوا هم‌اکنون از این سیستم استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد همشهریان می‌توانند مستقیما شماره اندیکاتور نامه خود را به شماره 30006137 ارسال نموده و مراحل طی شده نامه خود را ملاحظه نمایند یا سامانه اطلاع‌رسانی پیام کوتاه شهرداری یزد را از سایت این سازمان به نشانی www.favayazd.ir  دریافت نموده و علاوه بر این خدمت، از سرویس‌های دیگر شهرداری یزد نیز استفاده کنند.

شایان ذکر است سامانه پیام کوتاه اطلاع‌رسانی شهرداری یزد که به دست کارشناسان نرم افزار سازمان فاوای شهرداری یزد تهیه شده از وب سرویس مجزای ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده می‌نماید. همچنین با اتصال به بانک‌های اطلاعاتی سیستم‌های راه‌اندازی شده  در شهرداری خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا