مهران مدیری کارمند وزارت اطلاعات است

«جمهوری اسلامی میدان را برای هنرمندانی مثل 'مهران مدیری' باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مدیری با جمهوری اسلامی معامله کرده بود تا ما را به سخره بگیرد اما نتیجه اش را دید.»

جام ، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) پنجشنبه 17فروردین (Aprill.05) بعد از گذشت حدود دو سال از انتشار غیررسمی طنز ویدئویی "بمب خنده" با موضوع هجو شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون خارج نشین و تلویزیون های لس انجلسی که استقبال شدید مردم را به همراه داشت، با عصبانیت تمام اظهار داشت: «جمهوری اسلامی میدان را برای هنرمندانی مثل "مهران مدیری" باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مدیری با جمهوری اسلامی معامله کرده بود تا ما را به سخره بگیرد اما نتیجه اش را دید. کاری که او با من کرد، نتیجه اش در سریال "قهوه تلخ" مشخص شد و یک پروژه میلیاردی به مصبیت گرفتار شد.»

همایون که حرکاتش به صورت هنرمندانه ای توسط مهران مدیری در قالب طنز به تصویر کشیده شده است، افزود: «من در این شبکه تلاش می کنم هنرمندانی را که در خدمت جمهوری اسلامی هستند و به عضویت وزارت اطلاعات درآمده اند، که مهران مدیری در رأس آن هاست، شناسایی کنم. تمام سعی خودم را می کنم تا پرونده ای بر علیه او درست کنم. الان هم در حال جمع بندی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستنداتی برای این پرونده هستم تا به بینندگان ارائه کنم.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا