نشست کميته نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان يزد برگزار شد


به گزارش  یزد فردا،نشست کمیته نقل و انتقال آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل و سایر اعضا در محل سالن شهید ساداتی برگزار شد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی فرهنگیان خبر داد و افزود :کمیته نقل و انتقال استان درخواست های جابجایی فرهنگیان را بررسی می کند .
محمد کاظم رحیمی نژاد عدم نیاز مبدأ ، نیاز مقصد و کسب بالاترین امتیازات و تأیید کمیته نقل و انتقالات استان را شرط اصلی جابجایی کادر اداری و آموزشی مدارس برای سال تحصیلی 92-91 ذکر کرد .
وی پدر ، مادر ،‌فرزندان و همسر شهدا و مفقود الاثرها ، جانبازان 70 درصد و بالاتر ، آزادگان و همسر آنان ، جانبازان 25 درصد و بالاتر ، همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر در صورت انتقال جانباز ، مراقبین جانباز ، حافظین 20 جزء قرآن کریم ، همکاران دارای فرزند معلول حسی و حرکتی ، رزمندگان 36 ماه و بالاتر خدمت داوطلبانه ، همکارانی که خود ، همسر یا فرزندانشان مبتدا به بیماری صعب العلاج هستند را مشمول ضوابط مقررات نقل و انتقالات استثناء دانست .
رحیمی نژاد خاطر نشان کرد همکاران فرهنگی که همسر آنان شاغل در نیروهای نظامی و انتظامی یا کارمند دولت ، فرهنگیان زن متقاضی انتقال به شهر محل خدمت همسر فرهنگی خود نیز مشمول شرایط و ضوابط نقل و انتقال استثناء هستند
 مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به شرایط و مقررات انتقال موقت فرهنگیان اشاره کرد و افزود: فرهنگیانی که در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند ، همسر همکاران فرهنگی که به جهت ادامه تحصیل ،‌انتقال موقت یا مأمور به تحصیل می گردند و همکاران زن فرهنگی به علت تهدید سقط جنین مشمول شرایط و مقررات انتقال موقت می باشند .
 رحیمی نژاد افزود: فرهنگیان واجد شرایط جابجایی درون استانی می توانند برای ثبت نام اینترنتی و ارائه مدرک حداکثر تا تاریخ 18 خرداد 91 به امور اداری آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق محل خدمت خود مراجعه کنند .
وی اظهار امیدواری کرد پس از بررسی درخواست های متقاضیان ، نتایج نقل و انتقال درون استانی در هفته چهارم تیرماه اعلام شود .
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان به ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقالات خارج از استان فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود متقاضیان جابجایی خارج از استان برای آگاهی از شرایط و ضوابط نقل و انتقال به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه محل خدمت خود مراجعه نمایند .
رحیمی نژاد هدف از اجرای شیوه نامه نقل و انتقال فرهنگیان را تأمین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان و ایجاد زمینه مساعد بمنظور استفاده بهینه و بهره مندی از ظرفیت کامل نیروی انسانی و افزایش بهره وری در آموزش و پرورش ذکر کرد . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا