تیم فوتبال تربیت یزد نماینده استان در گروه ب مسابقات لیگ دسته اول کشور در حالی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان رفت که در جدول رده بندی با 29امتیازجایگاه خوبی را ندارد و برای بقا جز، گرفتن 3امتیاز بازی چاره ای نداشت .اما ...

یزد-مهدی جاور -سرویس ورزشی یزد فردا:تیم فوتبال تربیت یزد نماینده استان در گروه ب مسابقات لیگ دسته اول کشور در حالی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان رفت که در جدول رده بندی با 29امتیازجایگاه خوبی را ندارد و برای بقا جز، گرفتن 3امتیاز بازی چاره ای نداشت .                                                                                                                                          اما حریف هرمزگانی تربیت ،که چند هفته ای زود تر ،صعود به لیگ برتر را جشن گرفته، با خیالی آسوده به مصاف حریف یزدی خودش رفت و هرچند تربیت در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت ،تیم میثاقیان ،با اشتباه یار حریف و پاس رو به عقبش و با حرفه ای گری بهمن طماسبی ، در دقیقه 38 دروازه تربیت را  گشود.تا درنیمه اول شکست در کارنامه تربیت ثبت شود.

در نیمه دوم ،تربیت به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کرد خصوصا از دقیقه 50به بعد با آمدن 2یار تازه نفس چون سید محمد حسینی و مهدی طایفی،تربیت حملات فراوانی را روی دروازه حریف خلق کرد که یکی پس از دیگری با بی دقتی از دست رفت.

نکته مهم اینکه، تربیت از دقیقه 60 با اخراج سجاد احمدی ،به دلیل دریافت کارت زرد دوم 10نفره بازی کرد. هرچندکه داور این دیدار می توانست برخورد یار حریف با سجاد احمدی را پنالتی بگیرد ولی در کمال ناباوری حکم اخراج یار تربیت را صادر کرد و علت آن را تمارض یار یزد اعلام نمود .

به طور کلی تربیت در این دیدار دو نیمه متفاوت داشت که نیمه دوم، آن هم 30 دقیقه  10نفره بازی کردن ،تلاشی قابل قبول داشت و در مقابل تماشاچیان هرمزگانی و قهرمان لیگ در گروه ب تحسین بر انگیز بود.

بالاخره اگر و اماها همه، به دو بازی آینده تربیت مقابل  شهرداری یاسوج در یاسوج ،و ماشین سازی تبریز در یزد بستگی دارد که امیدواریم تربیت در این دو بازی باقی مانده سربلند بیرون بیاید.و در لیگ دسته اول باقی بماند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا