همزمان با نخستين روزهاي سالجاري، نمازخانه پارك هفتم تير و پارك بزرگ شهر یزد مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - همزمان با نخستين روزهاي سالجاري و به منظور گسترش فضاي معنوي از تفرجگاههاي شهر يزد، نمازخانه ي بوستان هاي بزرگ شهر و هفتم تير مورد بهره برداري قرار گرفت.
حجت الاسلام حرزاده رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر يزد، ضمن اعلام اين مطلب افزود با تمهيدات اتخاذ شده و با هدف بهره برداري بهينه از اوقات فراغت ميهمانان نوروزي ، سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد در تعدادي از پارك هاي سطح شهركه پذيراي بيشتر مسافران بودند. غرفه هاي فرهنگي شامل نمايشگاه كتاب عفاف و حجاب و غرفه كودك با موضوعات قصه گويي و نقاشي ايجاد نمود كه بحمدا... مورد توجه ميهمانان نوروز قرار گرفته است . نامبرده ضمن اعلام راه اندازي راديو پارك و راديو اتوبوس در طول تعطيلات نوروزي گفت : با هدف افزايش آشنايي ميهمانان نوروزي با جاذبه و فضا هاي تاريخي و مذهبي و براي اولين بار تور نجوم و گردشگري راه اندازي و در طي اين مدت مبادرت به نقل و انتقال علاقمندان به اماكن تاريخي صدوق وسريزد نموده است.
آقاي حرزاده ضمن تشكر از سازمان فرهنگي و تفريحي شهرداري در پيگيري موضوع از همكاري سازمان پاركها و سازمان عمران شهرداري در احداث نمازخانه فوق الذكر تقدير كرد و گفت طي چند روز آينده نمازخانه پارك غدير نيز مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت ضمن اينكه در طول تعطيلات نوروز تدابير لازم به منظور اقامه نماز جماعت در پارك اطهر و غدير اتخاذ شده است. نامبرده در پايان اظهار اميدواري كرد با توجه به تجربيات حاصله در سالهاي آينده شاهد افزايش كمي و كيفي اقدامات فرهنگي در راستاي معرفي جاذبه ها و توانايي هاي فرهنگي، تاريخي و مذهبي شهر دارالعباده يزد به ميهمانان نوروزي باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا