تیم فولاد یزد در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف تیم ته جدولی مس رفسنجانی رفت که برای بقا در لیگ یک، در این هفته های پایانی ،تلاش می کند .هرچند بازی دو تیم چنگی به دل نزد ولی پیروزی فولادی ها ...

یزد"مهدی جاور خبرنگارورزشی یزدفردا :تیم فولاد یزد در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف تیم ته جدولی مس رفسنجانی  رفت که برای بقا در لیگ یک، در این هفته های پایانی ،تلاش می کند .

هرچند بازی دو تیم چنگی به دل نزد ولی پیروزی فولادی ها با تک گل دقیقه 41 ،از روی ارسال توپ ازنقطه کرنرو ضربه سر مدافع فولاد ،سعید مهدی پور دلچسب بود اما چه فایده ،این همه هزینه و این همه بر و بیا ،آخرش انصراف از لیگ، و عدم تیمداری در فصل آینده است .

راستی در این همه تغییر و تحولات چه کسی مقصر است ؟و چه کسی پاسخگو ؟ پس تکلیف هواداران و علاقمندان چه می شود ؟آیا می شودتیمی که سالیان سال از سرمایه های این آب و خاک استفاده نموده ،به راحتی کنار بکشد ؟همه می گفتند فولاد مشکل مالی ندارد ،حال چه شده که از بی پولی می نالد ؟چه کسانی درذهن مدیریت فولاد یزد ،قصه ی عدم تیم داری را خوانده اند ؟

در این راستا نقش اداره ورزش و جوانان در قبال خصوصی سازی تیمها چه می باشد ؟هیئت فوتبال در این راستا چه خواهد کرد؟به طور کلی چه باید کرد که تیمهای خصوصی برای سرمایه گذاری و دوام و تداوم کار در مسابقات موفق شوند و عطایش را به لقایش نبخشند .

با این نوشته به دنبال محکوم کردن یادفاع از تیم یا شخص خاصی نیستیم ولی به دنبال یک راهکار قوی و ماندگارهستیم تا مشکلات در بحث فوتبال حل و فصل شود و بتوانیم در آینده در فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشیم.

راستی چه باید کرد که در رشد ورزش حرفی برای گفتن داشته باشیم نه در میزبانی ها ،میزبان خوبی لقب بگیریم و فقط کاپ اخلاق را از آن خود کنیم .چه باید کرد ؟شما چه نظری دارید ؟ خوشحال می شویم نظرات ارزشمند شما را بدانیم .شاید به راهکاری برسیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا