سيفي با تأكيد به اينكه بايد به روستاها نگاه ويژه اي داشته باشيم، گفت: بايد مشكلات مردم روستا را بررسي و هر چه سريعتر در جهت مرتفع نمودن آنها اقدام نمود.

به گزارش یزدفردا: فرماندار یزد به همراه معاونين و سرپرست بخشداري مركزي يزد، از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد.

"عزيزا... سيفي" در جريان اين بازديد با بيان اينكه شناخت دقيق مسايل مربوط به روستاها از اهميت بسيار زيادي برخوردار است، گفت: در مناطق روستايي با مشكلات و مسائل مختلفي همچون بيكاري، عدم استفاده از ظرفيتهاي موجود، عدم توسعه يافتگي مواجه هستيم، اما  توسعه و عمران روستايي در چند سال اخير همواره يکي از دغدغه هاي اصلي مسئولين بوده كه در این مسير اقدامات خوبي نيز انجام شده است .

فرماندار یزد با اشاره به اينكه جمعيتي حدود 65 تا 70 هزار نفر در روستاهاي بخش مركزي سكونت دارند، خاطرنشان كرد: ساکنین روستایی بخش مرکزی یزد شامل افراد بومي، اتباع بيگانه، مهمانان و مهاجران است و از اين‌رو كار در اين منطقه با پيچيدگي هايي مواجه می شود

وي به نقش مهم و تأثير گذار روستاها در توسعه زير ساختهاي جوامع اشاره كرد وافزود: با توجه به بودجه سال گذشته  كه نگاه خوبي به روستاها شده بود اميدواريم در سال جاري نيز با تخصيص اعتبارات مناسب زمينه توسعه و رشد بيش از پيش اين روستاها را فراهم آوريم.

سيفي در پايان با تأكيد به اينكه بايد به روستاها نگاه ويژه اي داشته باشيم، ضمن تشکر از تلاش دهياران بخش مركزي تأكيد كرد: بايد مشكلات مردم روستا را بررسي و هر چه سريعتر در جهت مرتفع نمودن آنها اقدام نمود.

در اين بازديد فرماندار از نزديك در جريان مشكلات مردم قرار گرفت و قول مساعد داد تا هر چه سريعتر اين مسائل مرتفع گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا